Gå til innhold

Besøke folk lille julaften.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg gjort i alle år. Jeg kalte det presangrunden, man må jo få avlevert presangene. Og så var det hjem ved 11-tiden på kvelden og pynte tre og lage ribba. Kjempestress.

Skrevet

Jeg er ferdig med "alt" dagen før lillejulaften, det eneste jeg gjør i dag er å pynte juletre. Så for min del kunne jeg gjerne ha fått besøk :-)

Nå er det slik at alle jeg kjenner har mer enn nok å stå i med denne dagen, så det er sjelden jeg får annet besøk enn at folk kommer på trappa og slipper av en julegave eller tre.

Jeg dukker heller ikke opp uinvitert hos noen denne dagen, siden jeg vet at folk har det travelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...