Gjest hilsen stressa Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Er så blakk nå etter all julehandelen, men innser nå at jeg trenger et antrekk til jul. Men hvor i huleste finner jeg et antrekk som er billig, men som ikke ser billig ut? Er H&M bra? Litt panikk nå og stressa. Må spare tid så spør dere her inne; er ikke slank, ikke tykk, men rund. Kg sitter bra på meg, men magen må nok skjules litt. Er ganske høy, men ikke veldig høy. Forslag til butikk/antrekk - pliz?? 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Prøv Cubus. De har en del halvlange kjole-tunikaplagg der. 0 Siter
Gjest hilsen stressa Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Prøv Cubus. De har en del halvlange kjole-tunikaplagg der. tusen takk - de har kanskje litt større størrelser også? får sjekke ut cubus ja. men egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å bruke penger på klær til bare et par dager i året. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 tusen takk - de har kanskje litt større størrelser også? får sjekke ut cubus ja. men egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å bruke penger på klær til bare et par dager i året. Da kjøper du noe som lar seg bruke ellers i året også. ) Gjerne noe i deler (bukse / skjørt + overdel) slik at det også kan kombineres med andre plagg. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 tusen takk - de har kanskje litt større størrelser også? får sjekke ut cubus ja. men egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å bruke penger på klær til bare et par dager i året. Jeg tror de har større størrelser enn på hm. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg kjøpte nytt skjørt til julaften i stad. På Lindex faktisk. Så de hadde masse topper/bluser også . 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg kjøpte en fin topp med litt fasong (innsving) og et skjørt. Hold-in strømpebukser er et must for meg. Toppen er beige og gjennomsiktig, med en silkeaktig tanktop under. Skjørtet er svart og silkeaktig, det går ned til knærne og har lett utsving. Toppen er fra Lindex, skjørtet fra Cubus. Ble tilsammen 500 kroner eller så. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Ut i fra det du skriver, så bør du gå for noen plagg som er lett å kombinere i hverdagen - ikke bare to dager i året. Gina Tricot blir nok min favoritt i 2008 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.