Gjest Mom33 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Meglerne har badet i luksus, står det å lese i avisen: http://e24.no/naeringsliv/article2164865.ece Har du blitt påspandert noe riktig luksuriøst - av arbeidsgiver eller noen andre? Jeg har ikke det, selv om vi har hatt mye reiser med jobben der det har vært noe faglig innhold og noe fri. Vi har gjerne bodd bedre enn gjennomsnittet, men direkte luksus har det ikke vært. Privat har jeg heller aldri opplevd noe luksuriøst som kan kjøpes for penger, men har flere ganger hatt opplevelse av luksus: Som den første turen ut av huset etter fødsel nr. 2, der turen gikk til nærmeste kafè med avis under armen. Og en følelse av luksus får jeg når huset er nyvasket, nye sengeklær og nydusjet kropp møtes. Mange slike småting i hverdagen med blaff av luksusfølelse, men som sagt, aldri "badet i champagne". Har du? 0 Siter
org Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Dårlig med materiell luksus her også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Når det gjelder materiell luksus så er det vel heller skrale greier, eg har sitti på med en kamerat som har bil til ca. 3 millioner. Og en av mine mest minnerike opplevelser var å få "romstere" fritt på kjøkkenet til denne mannen: http://www.lom.kommune.no/index.gan?id=2903 Og smake på en 14-15 retter, det var en (or)gastronomisk opplevelse! :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Nei. Jeg har bodd på Plaza og Grand hotell et par ganger. Gått på fine restauranter. Om det teller? Men jeg er ikke så veldig opptatt av sånt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Nei, det har jeg nok ikke. Men har sett folk har skrevet at det er luksus å ha internett når man går på trygd så da bader vel jeg i luksus hver dag ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Nei, det har jeg nok ikke. Men har sett folk har skrevet at det er luksus å ha internett når man går på trygd så da bader vel jeg i luksus hver dag ;o) Me too Så du er ikke den eneste...! 0 Siter
Chimera Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Tviler på at de har en skatteprosent på nærmere 50% som jeg, som for tiden er uten inntekt, men som har spart opp litt ved å ikke leve et liv. Vurderer å fremskynde dommedag......... eventuelt ta over makta fra dagens hvpu-styre for å redde nasjonen.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Nei, luksus materielt sett er det vel dårlig med. ) Alenemor med 240.000,- før skatt, det blir ikke mye luksus av sånt selv om jeg har lite i lån. Men i går fikk jeg fullstendig uventet 7 røde roser av kjæresten min og ved frokosten i dag var ungene snille og rolige, vi satt like lenge ved bordet alle fire og det var en fredelig og trivelig stemning. Det er luksus! ;o) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Nei ikke i den betydningen du henviser til... Men da jeg var barn opplevde jeg å få være med på cruise i Atlanterhavet: Kanari-øyene, Maderia, Marokko med basseng ombord og treretters middag hver dag etc. Men dette var fordi min far jobbet i selskapet + mange flere instanser spilte inn. Dessuten hadde vi byllupsmiddagen vår på Teaterkaféen i Oslo, ferdig betalt av mine foreldre. Det opplevde jeg som luksus! Jeg sier som deg, at i min hverdag består luksusen av noen timer alene der jeg har barnevakt, en varm dusj, bodylotion, badekåpe, stressless i stua og et glass iskald appelsinjuice + en sjokoladebit. En god bok for meg selv noen timer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.