Gjest apple Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Får besøk langveisfra, og kunne tenke meg å rømme fra mann og barn og ta en øl med venninne fra Bergen. MEN; det er lille julaften... Noen som vet om det er åpent på puber og barer? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Klart det er åpent på puber og barer i dag! 0 Siter
kragens Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ville overraske meg stort om det var noen steder som ikke var åpne for å si det sånn. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Klart det er åpent på puber og barer i dag! Eg mente i morra. Trodde det var lille julaften i dag. *puster letta ut* 0 Siter
Gjest apple Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Eg mente i morra. Trodde det var lille julaften i dag. *puster letta ut* Har traska gatelangs etter åpne steder en del lille julaftener før; men en liten ringer-runde sa meg at noen ihvertfall er åpne til 22. 0 Siter
Gjest pirate Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Har traska gatelangs etter åpne steder en del lille julaftener før; men en liten ringer-runde sa meg at noen ihvertfall er åpne til 22. Traska gatelangs etter åpne pub'er? Det høres utrolig merkelig ut da jeg har vært å festa ute hver jul i mange år (før i tiden) og da var jo alt åpent, tviler på de har begynt å stenge dørene nå i 2007, tvert imot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.