Gå til innhold

Utstikkende brystvorte


Gjest Tr.Kirk

Anbefalte innlegg

Hei. Er en mann på 21 år og er plaget av at den ene brystvorten er større enn den andre. Området rundt er på en måte pløsende og utstikkende. Jeg leste rundt og folk sa at ingen ser det, men det ble motbevist da folk har kommentert dette på meg. Pga dette skal det veldig mye til for at jeg beveger meg fritt på strender og generelt uten noe på overkroppen. Hva kan jeg gjøre og hva vil det koste? Jeg er veldig kroppsfiksert så dette er noe jeg har bestemt meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Men belag deg på at det vil koste en del tusen

Jeg kan ikke si at jeg har lest noe større om slike operasjoner, og jeg har sett litt på sider om plastisk kirurgi. (la det være sakt at det ikke er alle operasjoner de skriver om på sidene sine da)

Du kan pløye nettet litt selv og se hva du finner. Bruk Google og skriv inn plastisk kirurgi, så kommer mye opp.

For å være helt sikker på at ditt tilfeller lar seg gjøre noe med, og for ordentlig informasjon som vedgår deg og for eksakt pris så bør du kontake en plastiks kirurg.

Som regel må du betale noen hundrelapper (500.-) for en konsultasjon. Ofte trekker de av disse pengene fra operasjonskostnaden hvis du lar deg operere etterpå, men dette er individuellt.

Så mitt råd er å bestille deg en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...