Gå til innhold

NHD: De syv dødssynder og en viss person...

Anbefalte innlegg

''Da han ble avslørt la han på.''

Syns det er direkte _ynkelig_ av Mina å henge ut andre og lage "humor" på andres bekostning, godt ho fikk sparken!

Tja, jeg må si jeg godtet meg da hun hengte ut han jeg aldri husker navnet på, men som er frp-politiker og lå med en 16-åring som var medlem i partiet.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• AneM1365380603

3

• tonie

2

• Farmer

2

Mest aktive i denne tråden

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kanskje han er bipolar? Bipolare har jo det ofte med å blamere seg selv.

Ingen av de to som nevnes i denne tråden har etter min mening noe som minner om bipolaritet. Hos disse opptrer det ikke episodisk, men som et varig og stabilt trekk ved deres personlighet.

Gjest Isflaket

Ingen av de to som nevnes i denne tråden har etter min mening noe som minner om bipolaritet. Hos disse opptrer det ikke episodisk, men som et varig og stabilt trekk ved deres personlighet.

Kanskje nok er sakkt nå,, før noen kommer å sier at du må slette litt;-)

Joda, men når man først skal diskutere hvilken en diagnose vedkommende har, så får man vel komme med forslag?

Uten tvil en del av vedkommendes personlighet, men det er da tullette å si at det er pf pga det. Mange rare personer vettu og alle diagnoser er jo en del av en personlighet :-)

Hadde kona mi gjort noe sånt hadde jeg kanskje ikke syns noe om det. Men jeg hadde ikke beskyldt henne for å være psykisk syk.

Det er en viss forskjell.

Er alle som gjør noe "feil" i dine øyne, psykisk syke?

Nei, langt i fra :-) Jeg har god toleranse for for folk som er annerledes. Men en mann som viser kannibalske tendenser, drikker sin egen urin og utsetter seg selv for pinsler og plager (som å ha på seg en hatt full av slanger) osv., kan ikke være riktig frisk, etter min oppfatning. Jeg henger meg spesielt opp i forholdet han har til sin egen kropp og kroppsfunksjonene.

Jeg var en gang gift med en psykolog, som hadde jobbet på et psykiatrisk sykehus, og han fortalte om pasienter som spiste sin egen avføring, samlet på sine egne brukte menstruasjonsbind osv. Og jeg ser vel klare paraleller, selv om han ikke er fullt så syk, forhåpentligvis.

Gjest best wishes

Jeg tror ikke det feiler han noe noe mer enn alle andre, bare pga han gjør dette på tv. Man må se på funksjonsnivået hans ellers. Hvis det er bra, så er han nok bare "sær". Mange mennesker gjør sære ting, men de fleste viser det ikke foran kamera.

Det er mange måter å oppnå oppmerksomhet på. Han har valgt denne veien. Andre vil bli idol-kjendiser og synger surt for full mikrofon.

Spørsmålet er om disse kroppslige funksjonene bare er noe han tilsynelatende er opptatt av for å oppnå berømmelse, eller om det er en besettelse for ham.

Annonse

Tja, jeg må si jeg godtet meg da hun hengte ut han jeg aldri husker navnet på, men som er frp-politiker og lå med en 16-åring som var medlem i partiet.

Så du trodde du skulleklare å lure meg til å røpe navnet på kjendis nr.2 nå altså, he.he...den gikk eg ikkje på nei!

Ps! Bedre lykke neste gang! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...