Gjest gave i siste liten Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 i julegave? Har spurt hva de ønsker seg, men de vet ikke. De er 24,21,15 og 8 år. Åtteåringen går greit å finne til. Er klar over at jeg er sent ute. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Pris og kjønn hadde vært greit å vite. Ps! Bedre seint enn aldri. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Kommer litt an på prisklasse...... CD-plater, MP3-spiller, Ski, skøyter, gavekort på et kjøpesenter, ulltrøye og ullstillongs i et godt merke etc... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Kanskje de voksne barna har begynt å samle på f eks Hardangerbestikk? Jeg blir så glad når foreldrene mine kjøper samlegreier til meg. Parfymer, gryter, håndklær og sengtøy er også fine gaver. 0 Siter
Orio Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Rekker du noe særlig annet enn en konvolutt med penger? Eller, det er kanskje søndagsåpent, og så har jo butikkene oppe en time eller to juleaften. 0 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Prisnivå? Interesser? Jeg vet om en haug med gaver som kan kjøpes i en sportsbutikk, men det forutsetter vel at de det gjelder enten liker å være utendørs eller drive med idrett. Min favoritt i år er Aclima Ultra Hettegenser :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Prisnivå? Interesser? Jeg vet om en haug med gaver som kan kjøpes i en sportsbutikk, men det forutsetter vel at de det gjelder enten liker å være utendørs eller drive med idrett. Min favoritt i år er Aclima Ultra Hettegenser :-) ''Min favoritt i år er Aclima Ultra Hettegenser :-)'' Ka er det for noe? For kvinner eller menn? Pris? 0 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 ''Min favoritt i år er Aclima Ultra Hettegenser :-)'' Ka er det for noe? For kvinner eller menn? Pris? Den tilhører Aclimas herrekolleksjon tror jeg, men passer for begge kjønn. Det er en ullundertøy-overdel med en hetteløsning som fungerer som både hals og evt. finlandshette når det er kaldt. Super når du går på ski og det er en del minusgrader, men hvor du ikke har lyst til å ha på deg mange lag Prisen er i underkant av kr. 500,- Det er bilde av den her, litt nede på siden : http://www.turut.no/aclima.htm Selges i blant annet sport 1 butikkene. Og jeg har brukt min egen hver dag siden jeg kjøpte den (så den trenger nok vask nå....*s*) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Den tilhører Aclimas herrekolleksjon tror jeg, men passer for begge kjønn. Det er en ullundertøy-overdel med en hetteløsning som fungerer som både hals og evt. finlandshette når det er kaldt. Super når du går på ski og det er en del minusgrader, men hvor du ikke har lyst til å ha på deg mange lag Prisen er i underkant av kr. 500,- Det er bilde av den her, litt nede på siden : http://www.turut.no/aclima.htm Selges i blant annet sport 1 butikkene. Og jeg har brukt min egen hver dag siden jeg kjøpte den (så den trenger nok vask nå....*s*) Den så veldig fin ut, smart løsning. Tror eg skal vurdere å kjøpe en til sønnen min (han trener sykling) den vil nok være perfekt til hans behov, sjøl om eg nettopp har kjøpt nytt Helly Hansen sett til både meg og han. Takk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Prisnivå? Interesser? Jeg vet om en haug med gaver som kan kjøpes i en sportsbutikk, men det forutsetter vel at de det gjelder enten liker å være utendørs eller drive med idrett. Min favoritt i år er Aclima Ultra Hettegenser :-) Er den veldig tykk? Noe å ha under når man jogger, eller blir den for varm til det? Vi har forøvrig nettopp besluttet etter 2 min rådslagning at vi skal ut så snart butikken åpner kl. 14 og kjøpe oss en sparkstøtting! ))) Julegave til oss selv fra oss selv! Gleder meg! 0 Siter
frosken Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Er den veldig tykk? Noe å ha under når man jogger, eller blir den for varm til det? Vi har forøvrig nettopp besluttet etter 2 min rådslagning at vi skal ut så snart butikken åpner kl. 14 og kjøpe oss en sparkstøtting! ))) Julegave til oss selv fra oss selv! Gleder meg! Den er ideell som til å ha under et skallplagg når det er en god del minusgrader. Jeg bruker kun den og en teknisk langrennsjakke i ca minus 10. 0 Siter
Orio Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Den er ideell som til å ha under et skallplagg når det er en god del minusgrader. Jeg bruker kun den og en teknisk langrennsjakke i ca minus 10. Hva er et skallplagg? *ser for meg en liten, grønn frosk med langrennski og et skilpaddeskall på ryggen.* 0 Siter
frosken Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hva er et skallplagg? *ser for meg en liten, grønn frosk med langrennski og et skilpaddeskall på ryggen.* Et skallplagg er det ytterste klesplagget, og det skal beskytte mot vind og evt. fuktighet. F.eks. anorakk, allværsjakke, softshell etc. etc. Du må lese deg opp på temaet "tre lags bekledning". 0 Siter
Orio Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Et skallplagg er det ytterste klesplagget, og det skal beskytte mot vind og evt. fuktighet. F.eks. anorakk, allværsjakke, softshell etc. etc. Du må lese deg opp på temaet "tre lags bekledning". Altså det min mor kaller vindjakke? Tre lags bekledning høres mye ut for å sitte inne i et godt oppvarmet hus. :- ) 0 Siter
frosken Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Altså det min mor kaller vindjakke? Tre lags bekledning høres mye ut for å sitte inne i et godt oppvarmet hus. :- ) Noen av oss våger oss utendørs, vet du:-) God jul! 0 Siter
pampen Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Gavekort på frisør, spa eller lignende? 0 Siter
Gjest noen forslag i farten Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Filmer? Det kan du kjøpe i matbutikker også, og om posten har åpen i morgen har de også der. Du kan gi en pakke med dusjsåpe og lotion, cd (se på posten), bok, skjerf, hansker, parfyme, veske, juletegneserier, telysestaker og en duk, gavekort på kinoen, printe ut gavekort fra play.com, lampe, kurv med nøtter og sjokolade eller du kan finne spill eller noe på europris. 0 Siter
vanilje Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hva er et skallplagg? *ser for meg en liten, grønn frosk med langrennski og et skilpaddeskall på ryggen.* hehehehe ;-))) 0 Siter
Orio Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Noen av oss våger oss utendørs, vet du:-) God jul! Ja, men det er jo kaldt, jo. Og glatt. Og jeg fryser. Og det er mye koseligere å sitte inne og se på rimen på trærne, og kose seg med litt gløgg. (En av de positive tingene ved jul.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.