cathlin Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hva er et skallplagg? *ser for meg en liten, grønn frosk med langrennski og et skilpaddeskall på ryggen.* Jeg syns hun skal holde et kurs for oss om hvordan man skal kle seg til utendørsaktiviteter, 0 Siter
Orio Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Jeg syns hun skal holde et kurs for oss om hvordan man skal kle seg til utendørsaktiviteter, Da risikerer vi en stor porsjon ski-propaganda i tillegg. Jeg kunne kanskje trenge et sånt kurs, min variant er å bruke skuldrene som ørevarmere og glede meg til jeg kan gå inn i varmen igjen. 0 Siter
cathlin Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Da risikerer vi en stor porsjon ski-propaganda i tillegg. Jeg kunne kanskje trenge et sånt kurs, min variant er å bruke skuldrene som ørevarmere og glede meg til jeg kan gå inn i varmen igjen. Ja, ser et udekket behov her. Jeg bruker å fryse masse om vinteren. Men det er altså tre lag. Sikkert ull innerst og vindtett ytterst. Hva er så i midten? :-) 0 Siter
frosken Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Ja, ser et udekket behov her. Jeg bruker å fryse masse om vinteren. Men det er altså tre lag. Sikkert ull innerst og vindtett ytterst. Hva er så i midten? :-) Midtlaget skal være isolerende og kan bestå av enten ull eller fleece i varierende tykkelse:-) Forøvrig er noe av det viktigste tiltaket for å ikke å fryse om vinteren å sørge for at man er varm på hodet, rundt halsen, rundt håndleddene, og på føttene. Synes du skal kjøpe deg den ullundertrøya med hals/finlandshette som jeg viste bilde av. God jul :-) 0 Siter
Orio Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Ja, ser et udekket behov her. Jeg bruker å fryse masse om vinteren. Men det er altså tre lag. Sikkert ull innerst og vindtett ytterst. Hva er så i midten? :-) I midten? Jeg trodde det var det som var ull, og at undertøyet var det innerste laget. Ikke rart jeg fryser, bytter jo til og med ut ullen med bomull. Men skal vi ta sjansen på mer skimisjonering? Ikke for det, jeg skal nok klare å stå imot. :- ) 0 Siter
cathlin Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 I midten? Jeg trodde det var det som var ull, og at undertøyet var det innerste laget. Ikke rart jeg fryser, bytter jo til og med ut ullen med bomull. Men skal vi ta sjansen på mer skimisjonering? Ikke for det, jeg skal nok klare å stå imot. :- ) Jeg vet ikke. Har i de siste dagene tatt meg selv i å tenke at det hadde vært kjekt med et par ski... Hjelp, hva skjer? Redd meg, Orio! 0 Siter
Orio Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Jeg vet ikke. Har i de siste dagene tatt meg selv i å tenke at det hadde vært kjekt med et par ski... Hjelp, hva skjer? Redd meg, Orio! Stå i mot! Tenk på beinbrudd, forfrysninger og neglsprett. Skitupper som brekker langt inne på vidda. Fjellvettreglene; grav deg ned i tide. Snøras. Islagte vann som ser ut som sletter. Is som sprekker. Skismøring som er et helt fag i seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.