Gå til innhold

Elisabet Endsjøs akoholproblem :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke hun ikke takler fylla like bra som hun gjorde i sin ungdom, så kanskje andre gjør det, bare for å markere at statistikk og sannhet ikke nødvendivis er det samme. Er snart ferdig med øl nr.14 i kveld, og vet at jeg ikke vil merke noe i mårra, men hvis jeg derimot hadde drekki like mye når jeg var i 20åra så har jeg neppe vært i stand til å betjene en PC :-) Det er jo mulig at EE's statistikk inkluderer julebordfolket, som ifølge media ikke fikser å lukte på korka før de går bananas.....Da er det mer praktisk å ikke ha familie å ta hensyn til når man skal alkohylisere seg >:->

Gjest Smurferosa
Skrevet

Visste du at jo mer du drikker jo mer tåler du før du blir dårlig dagen etterpå? Med andre ord så er det et varselstegn hvis du ikke blir særlig dårlige dagen etter selv om du drikker så mye.

Skrevet

Hvis du kan drikke så mye og i tillegg ikke er dårlig dagen etter så er dette et sterkt faresignal som du burde ta svært alvorlig.

Skrevet

Veldig fristende å spørre hvordan formen er i dag. :- )

Formen er aldeles utmerket! Har ikke merket noe til at jeg drakk i går. Nå skal jeg tilstå at jeg bruker å avslutte "lørdagsfylla" med en lang og god spasertur, noe som gjør underverker for dagen-derpå forma. dessuten så hjelper det å snuble innom DOL-forumene for å trimme det emosjonelle :-)

Og nei, jeg har ikke noe alkoholproblem. Jeg var i en situasjon for noen år siden der jeg måtte jobbe tre helger på rad, så det ble en helt tørr periode uten at jeg følte noen trang etter alkohylene.

Skrevet

Visste du at jo mer du drikker jo mer tåler du før du blir dårlig dagen etterpå? Med andre ord så er det et varselstegn hvis du ikke blir særlig dårlige dagen etter selv om du drikker så mye.

Jeg drikker vanligvis kun lørdagene, i tillegg til et par-tre øl noen fredager i blandt.

Skrevet

Formen er aldeles utmerket! Har ikke merket noe til at jeg drakk i går. Nå skal jeg tilstå at jeg bruker å avslutte "lørdagsfylla" med en lang og god spasertur, noe som gjør underverker for dagen-derpå forma. dessuten så hjelper det å snuble innom DOL-forumene for å trimme det emosjonelle :-)

Og nei, jeg har ikke noe alkoholproblem. Jeg var i en situasjon for noen år siden der jeg måtte jobbe tre helger på rad, så det ble en helt tørr periode uten at jeg følte noen trang etter alkohylene.

''Og nei, jeg har ikke noe alkoholproblem. Jeg var i en situasjon for noen år siden der jeg måtte jobbe tre helger på rad, så det ble en helt tørr periode uten at jeg følte noen trang etter alkohylene.''

Jeg vil ikke ta det som et bevis på at du ikke har noe alkoholproblem. Tvert imot vil jeg si, hvis disse tre helgene for noen år siden er det lengste du har gått uten å drikke alkohol. For å bevise at du ikke har et alkoholproblem burde du ta tre helt vanlige helger etter hverandre hvor du ikke drikker alkohol. Helger uten jobbing eller noe annet spesielt som skjer.

Skrevet

''Og nei, jeg har ikke noe alkoholproblem. Jeg var i en situasjon for noen år siden der jeg måtte jobbe tre helger på rad, så det ble en helt tørr periode uten at jeg følte noen trang etter alkohylene.''

Jeg vil ikke ta det som et bevis på at du ikke har noe alkoholproblem. Tvert imot vil jeg si, hvis disse tre helgene for noen år siden er det lengste du har gått uten å drikke alkohol. For å bevise at du ikke har et alkoholproblem burde du ta tre helt vanlige helger etter hverandre hvor du ikke drikker alkohol. Helger uten jobbing eller noe annet spesielt som skjer.

Det var kun et eksempel fra min side, at det ikke er noe problem med tørre helger, selvfølgelig har det vært flere.

Problemer har jeg nok av, men ikke på det området.

Gjest Smurferosa
Skrevet

Det var kun et eksempel fra min side, at det ikke er noe problem med tørre helger, selvfølgelig har det vært flere.

Problemer har jeg nok av, men ikke på det området.

'' Er snart ferdig med øl nr.14 i kveld, og vet at jeg ikke vil merke noe i mårra, men hvis jeg derimot hadde drekki like mye når jeg var i 20åra så har jeg neppe vært i stand til å betjene en PC :-) ''

Dette snakker vel i grunn for seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...