adelie Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Jeg er syk og måtte medle avbud på ting i kveld + i morgen på dagen. Skal nok komme meg på beina til i morgen kveld, men akkurat nå orker jeg ikke gjøre noe med mat eller noenting. Ser ikke ut som det er noe gøy på tv heller, og jeg har lest bok i hele dag. Noen oppmuntrende forslag for å få tida til å gå??? - mottas med takk! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Kanskje der er noen julegaver du kan kljenne litt på? Huff nei det er kjedelig å være syk ja!! Ønsker deg god bedring. Tenker forumet er temmelig "dødt" også akkurat nå... Jeg måtte bare ha en pause fra juletre pyntingen. Jøsses, man trenger ikke annen trim den dagen man pynter treet Vi har et som går til taket.... 0 Siter
cathlin Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Strikk deg et varmt ullskjerf. Eller skriv et brev til noen du har sett på tv:-) F eks en forfatter eller noen du liker. 0 Siter
adelie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Kanskje der er noen julegaver du kan kljenne litt på? Huff nei det er kjedelig å være syk ja!! Ønsker deg god bedring. Tenker forumet er temmelig "dødt" også akkurat nå... Jeg måtte bare ha en pause fra juletre pyntingen. Jøsses, man trenger ikke annen trim den dagen man pynter treet Vi har et som går til taket.... Har kjent på dem i det jeg mottok dem... bøker ..bøker... og ??? og ??? og CD! 0 Siter
adelie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Strikk deg et varmt ullskjerf. Eller skriv et brev til noen du har sett på tv:-) F eks en forfatter eller noen du liker. ''Strikk deg et varmt ullskjerf. Eller skriv et brev til noen du har sett på tv:-) F eks en forfatter eller noen du liker'' Har ikke strikketøy. Det burde man hatt til sånne anledninger. Brev til noen jeg ikke kjenner: da må jeg nok føle meg mer spirituell enn nå. Men nå klarte jeg iallfall å hive ei kake i ovnen. Dæsken nå har dagsrevyn begynt... 0 Siter
cathlin Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 ''Strikk deg et varmt ullskjerf. Eller skriv et brev til noen du har sett på tv:-) F eks en forfatter eller noen du liker'' Har ikke strikketøy. Det burde man hatt til sånne anledninger. Brev til noen jeg ikke kjenner: da må jeg nok føle meg mer spirituell enn nå. Men nå klarte jeg iallfall å hive ei kake i ovnen. Dæsken nå har dagsrevyn begynt... Jeg syns du er tapper:-) 0 Siter
adelie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Jeg syns du er tapper:-) *lol* Takk! Tapper og tapper... Kanskje. Men ikke pga det jeg har skrevet her, så du fleiper nok 0 Siter
cathlin Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 *lol* Takk! Tapper og tapper... Kanskje. Men ikke pga det jeg har skrevet her, så du fleiper nok Jo, seriøst. Du baker kake når du er syk og får tiden til å gå. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Har kjent på dem i det jeg mottok dem... bøker ..bøker... og ??? og ??? og CD! Da håper jeg du finner en fin julefilm på tv. God jul og god bedring ja 0 Siter
adelie Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Da håper jeg du finner en fin julefilm på tv. God jul og god bedring ja takk skal du ha, god jul til deg ) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Litt sent, men du kan jo ta en titt på denne videoen og bli i godt humør :-) http://www.youtube.com/watch?v=3hTxGmvUo_0 0 Siter
adelie Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Litt sent, men du kan jo ta en titt på denne videoen og bli i godt humør :-) http://www.youtube.com/watch?v=3hTxGmvUo_0 Herlig!!!! ))) *takk* Er syk og dårlig men må ut og handle 3 ting, og lage maten. Så idag blir det ikke sjans til å kjede seg akkurat... puhh... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.