Gå til innhold

hvit jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere det? Ikke her i sør. Idag smeltet frosten delvis, det var så nydelig fint med hvite trær og jorder :)

Skrevet

Her er det ca 3 mm snø og tjukk frost på alle trær og busker. Ganske pent å se på, men funker dårlig å ake på eller lage snømann. ;)

Skrevet

Her er det ca 3 mm snø og tjukk frost på alle trær og busker. Ganske pent å se på, men funker dårlig å ake på eller lage snømann. ;)

Men du får hvit jul da :) Det er koslig synes jeg. Her må vi belage oss på regn i morgen, jaja, det er jo en innedag :)

Skrevet

ja, for første gang på flere år er det litt snø:) Kjempefint og ordetlig julestemning!

Skrevet

Vet..Triste greier..

Også så glatt som det ble!!

Kunne stått på skøyter på veien....

Hvite jul kom til meg....snufs..

Skrevet

Ja, hvit jul, og det er vakkert. Litt mildt nå, dessverre, så veien er bar/slaskete, bilene støyer.

Det er rart med dette hvite, det er vidunderlig, og det må til. Jeg ønsker alle som ikke har hvit jul, at de har andre ingredienser på plass, slik at dere får en god jul uansettt :)

AneM1365380603
Skrevet

Her er det ikke et eneste snøfnugg. Det er bare en knapp uke siden jeg fant to roser i hagen. De står på benken nå. Rare greier egentlig, roser i desember.

Skrevet

Ikke nå lenger, våknet til litt snø på bakken og rim på trærne, men nå er rimen borte og snøen er blitt til slaps. :- (

Skrevet

Ikke nå lenger, våknet til litt snø på bakken og rim på trærne, men nå er rimen borte og snøen er blitt til slaps. :- (

Da er jeg ikke alene om å ha det grått. Jaja, vi er jo ikke avhengig av den, men det er fint for barna å leke bort ventetiden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...