Gjest gutt_21oslo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei. For noen dager siden fikk jeg noe som ligner kviser på undersiden av penishodet. Det er totalt tre stk av dem , og de er på strengen under penishodet. Jeg er ganske så seksuelt aktiv og har dessverre ikke sjekket meg på en liten stund, og kvier meg svært for at dette noe alvorlig da jeg har svært god kontakt med en jente. Jeg har hatt en del sexpartnere, men ingen jeg tror jeg skulle fått noe av den siste tiden. Disse "utvekstene" kan gjøre det litt sårt ved samleie. Hva kan jeg gjøre og hvor? Raskest mulig! Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kom deg til legen. Og bruk kondom til du vet hva dette er. Kondomet dekker det vel? Hvis ikke kan det uansett smitte hvis det er noe smittsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.