Gå til innhold

Pelsdyr i skapet!

Anbefalte innlegg

Gjest pærebrus875
Skrevet

Sitter her alene, og hørte den "vanlige" knitre-knatrelyden jeg har hørt siste ukene, etter vi satte opp sånn elektrisk lysestake i vinduet... trodde det var vinduet/karmen/noe annet som reagerte på varme eller noe borti der, var litt sånn lyd.

Den lyden friker meg ut, for jeg tenker "brann" av den lyden der, og fant ut at jeg måtte gå og ta ut staken (jeg sitter på datarommet og den står på "kjøkkenet" (er stue/kjøkken i ett her).

Da hørte jeg helt klart at den lyden IKKE kom fra vinduet! Den var inni skapet... og der skrapte det helt klart klør... er tunge tredører så jeg satte bare noen stoler foran i tillegg, så blir hva det nå enn er forhåpentligvis inni der til sambo er tilbake i morgen engang...

Noen som har tips? Må jo være mus/rotte, som da er stengt inni skapet.

Jeg sjekka soveroms-skapdørene, og jeg hørte ikke noe skraping der inne, og har heller ikke hørt noe der, bare fra kjøkkenet (kjøkkenet er da bak skapdørene på soverommet). Derfor jeg har trodd det var lysestaken/vindue/noe sånt.

Har også før hørt "unormale" lyder fra kjøkkenområdet, sambo har også hørt dem, men vi har ikke ant hva det er. Er nytt hus, og vi flytta hit i sommer, så vi avfeide det vel som lyder som er helt normale for dette huset.. men nå begynner jeg jo så klart å lure på hvor "normale" de lydene var..

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875
Skrevet

glemte og slå på "send meg epost", så ser jeg imorgen om noen har svart... dyna og noen nye bøker venter på meg :)

Skrevet

glemte og slå på "send meg epost", så ser jeg imorgen om noen har svart... dyna og noen nye bøker venter på meg :)

Du kan jo spille Monster i Skapet så lenge :-) Du finner den her:

http://home.no.net/dok2r1/

Neida, ingen konkurrent til DOL :-)

Skrevet

Hehehe,så koslig med jule besøk! ;0)

Det er ikke sikkert den er inni skapet,men heller i veggen bak..

Ut kommer den jo hvertfall ikke nå!! ;0)

Og er den inni veggen,er den ikke god å få ut...

Gjest pærebrus875
Skrevet

Hehehe,så koslig med jule besøk! ;0)

Det er ikke sikkert den er inni skapet,men heller i veggen bak..

Ut kommer den jo hvertfall ikke nå!! ;0)

Og er den inni veggen,er den ikke god å få ut...

Det er neppe så mye vegg mellom kjøkkenskapet og soveromsskapet.. og jeg hørte ikke "faenskapet" så godt fra soverommet, jeg ville jo hørt den overalt om den satt i veggen.

Den er der inne ennå, hva det nå enn er, jeg venter fortsatt på sambo. Ville ikke åpne og slippe det ut og risikere at det setter seg fast i stua, og gnager på en av de mange ledningene våre.. (gutter og teknologi ;-) )

Da er det bedre vi er 2 stk som "slåss" med den, han vet om det, så han kommer om ca en time..

Skrevet

Det er neppe så mye vegg mellom kjøkkenskapet og soveromsskapet.. og jeg hørte ikke "faenskapet" så godt fra soverommet, jeg ville jo hørt den overalt om den satt i veggen.

Den er der inne ennå, hva det nå enn er, jeg venter fortsatt på sambo. Ville ikke åpne og slippe det ut og risikere at det setter seg fast i stua, og gnager på en av de mange ledningene våre.. (gutter og teknologi ;-) )

Da er det bedre vi er 2 stk som "slåss" med den, han vet om det, så han kommer om ca en time..

Akkurat...Hm..Ja da er den nok inni skapet...

Sikkert like skremt som deg! ;0)

Veldig spent på hvordan dette har gått ass...

Hehehe!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...