Gå til innhold

Nå er julaften over for meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest D*lilith

Det kommer seg, men jeg tror jeg har brukt opp sytekvoten min her på dol for en stund fremover.

Hvorfor skal alle si "det går bedre enn du tror"/"var det like ille som du trodde?"? Det var ti ganger verre.

Uff da,det hørtes ikke greit ut nei...

Uff da,det hørtes ikke greit ut nei...

Nå begynner det å bedre seg, gråter ikke så mye lenger, angsten har begynt å slippe taket også (i alle fall så lenge jeg ikke trenger forholde meg til andre mennesker). Og så er det heldigvis et helt år til neste juleaften. :- )

Gjest D*lilith

Nå begynner det å bedre seg, gråter ikke så mye lenger, angsten har begynt å slippe taket også (i alle fall så lenge jeg ikke trenger forholde meg til andre mennesker). Og så er det heldigvis et helt år til neste juleaften. :- )

Ja heldigvis er det et år til neste gang : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...