Gå til innhold

Nå er julaften over for meg.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå er julaften over for meg,besøket har gått og jeg kan puste lettet ut : )

Ungene sitter og spiller på nye spill som de fikk.

Det gikk bedre enn jeg hadde forventet.

Skrevet

Her er også julaften over. Jammen meg mye mas for fem timers besøk. Nå er det bare 1. og 2.dag igjen så kommer hverdagen.

Skrevet

Skulle ønske det var over her også. Stua er fortsatt full, men jeg har "lagt meg", orket ikke sitte der nede lenger. Nå hører jeg bare stemmesurret og vet at de snakker om meg.

neelie (ferri)
Skrevet

ferdig her også... fortalte søstra mi min store hemmelighet... så gudene vet hva hun tenker om meg nå.. hun gjettet seg til det faktisk etter at jeg hadde sagt jeg hadde en hemmelighet, og jeg hadde sagt første bokstaven.. :P

Gjest D*lilith
Skrevet

Her er også julaften over. Jammen meg mye mas for fem timers besøk. Nå er det bare 1. og 2.dag igjen så kommer hverdagen.

Skal bli godt når hverdagen kommer ja...

Gjest D*lilith
Skrevet

Skulle ønske det var over her også. Stua er fortsatt full, men jeg har "lagt meg", orket ikke sitte der nede lenger. Nå hører jeg bare stemmesurret og vet at de snakker om meg.

Håper du har det bedre i dag : )

Skrevet

Håper du har det bedre i dag : )

Det kommer seg, men jeg tror jeg har brukt opp sytekvoten min her på dol for en stund fremover.

Hvorfor skal alle si "det går bedre enn du tror"/"var det like ille som du trodde?"? Det var ti ganger verre.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det kommer seg, men jeg tror jeg har brukt opp sytekvoten min her på dol for en stund fremover.

Hvorfor skal alle si "det går bedre enn du tror"/"var det like ille som du trodde?"? Det var ti ganger verre.

Uff da,det hørtes ikke greit ut nei...

Skrevet

Uff da,det hørtes ikke greit ut nei...

Nå begynner det å bedre seg, gråter ikke så mye lenger, angsten har begynt å slippe taket også (i alle fall så lenge jeg ikke trenger forholde meg til andre mennesker). Og så er det heldigvis et helt år til neste juleaften. :- )

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå begynner det å bedre seg, gråter ikke så mye lenger, angsten har begynt å slippe taket også (i alle fall så lenge jeg ikke trenger forholde meg til andre mennesker). Og så er det heldigvis et helt år til neste juleaften. :- )

Ja heldigvis er det et år til neste gang : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...