Gå til innhold

Mange fine julegaver

Gjest Er så koselig med jul

Anbefalte innlegg

Gjest Er så koselig med jul
Skrevet

Så var julekvelden overstått, og jeg sitter her alene nå på 1.dagsjulemorgen og koser meg med inntrykk og gaver.

Fikk boken: "En smak av Østfold - 80 retter fra 18 kommuner" fra jobben, samt en eske delikat og dyr konfekt.

Jeg fikk hjemmelaget såpe av et av barna mine, den lukter veldig godt.

Så fikk jeg et masasjesete av ungene samlet (gubben har trådd til der) Det er skikkelig kjekkt og deilig, knar ordentlig godt på mine ømme muskler.

Så fikk jeg tilbake alianseringen min av mannen min, med ennå en stor og vakker diamant på. Det er et særdeles vakkert smykke og jeg har savnet den svært siden han ba om å få låne den en stund før jul.

Så fikk jeg en etterlengtet mp3-spiller av mannen min til å ta med på trening ol. (liten og rosa, rosa er yndlingsfarge :)

Av foreldre fikk jeg en reiseveske med toalettveske, sminkeveske osv. inni. Fint sett. Og så lå det halskjede og armbånd inni, samt et flott skjerf og et flott sjal og noe sminke. Jeg fikk også en bilderamme med tre bilder i sort/hvit, et av meg og mine søsken hver som veldig små barn. Kjempemoro.

Av svigers fikk jeg et par strømper, en boks godis og 500 kroner.

Av svigerinne fikk jeg en dyr og god fugtighetskrem.

Så jeg er veldig, veldig fornøyd og kan ikke tenke annet enn at "jeg har da ikke vært ei såååå snill jente" :D

Hva fikk dere for rart da ?

Gjest pærebrus875
Skrevet

Jeg er litt småskuffa selv egentlig, men også glad.

For å ta det positive:

- Jeg fikk gavekort på 500 kr på kjøpesenteret (bokbutikk-salg om noen dager håper jeg ;-) ),

- Pusur-julehefte

- 1 kg marsipangris (den deler jeg nok med sambo han også liker det),

- får også penger etter nyttår for å kjøpe meg ny mobil for,

- 2 Nemibøker jeg har manglet lenge, brukte penger jeg fikk på dem.

- Fikk ny, stor harddisk av sambo da han vet at jeg har siklet på det lenge! Fikk den før jul..

- Det er visst 2 gaver til fra tantene mine sa pappa idag, de får jeg 3. juledag når han besøker meg.

Så det negative:

- Fikk rosa-såpe-badeskum sett av kusine/tante... trodde da virkelig kusina (om hun i det hele tatt vet om gaven da, men uansett så lurer jeg litt på tante om hun var alene om det..). Jeg er overhode ikke noen rosa-såpe-badeskum-krem bruker! Og helt rosa.. ble litt overasket da jeg virkelig ikke forventet noe slikt, klart jeg er glad jeg fikk noe, men er jo greit å gi noe jeg faktisk kommer til å bruke...

Setter det ut på badet i hvertfall, da det luktet ganske frisk av såpene og frisk lukt på badet skader ikke ;-). Jeg selv ga henne en bok jeg fant som jeg er ganske sikker passer midt i blinken for henne, + en kattepuskalender jeg VET hun vil elske.. så jeg gikk og så etter noe jeg visste hun ville like..

Skrevet

Julegaver er rare greier. Har i flere år opplevd å få stort sett bare søppel. I fjor fikk jeg veldig mye bra dog, og det var veldig overraskende. I år var det litt tilbake til søppel-trenden, men har da fått noen skikkelige fine ting:

- Boka "Papirvegger" av J.A. Lindquist (stor fan av denne forfatteren. Fikk boka av min kjære).

- En Michael Jackson- bok jeg har siklet litt på (av ei venninne som også er MJ-fan).

- Svogers gamle Rega 3 - platespiller, med ny (og altfor dyr) stift.

- Et Death - album som jeg faktisk mangl (Neil Gaiman) fra samme svoger, og søster

- En samling Polanski-filmer (fra min kjære tante).

- Wild at Heart (fra gode venner)

Også var det søppelet da...som ligger i en pose til Fretex. Alt er nytt, men det er helt grusomme greier:

- En stor, lyseblå fluffy badekåpe med rosa blomster og store runde knapper på (den er ca fire størrelser for stor for eg).

- Håndklær som rasper mot huden (også lyseblå)

- En økologisk te som luktet helt grusomt

- En parfyme som luktet enda verre

- En morrogave i form av et utrolig stygt kattesmykke

Ellers må jeg har virkelig begynt å bli typen som setter stor pris på å kjøpe og gi gaver, fremfor å få dem. Det er ikke noe særlig kick å få, men desto mer å gi og se at folk liker det de får! Tror hele julefølelsen min har ligget i å finne og å kunne gi gaver i år. Håper det blir sånn i årene fremover og, selv om vi mest sannsynlig kommer til å kutte ut f.eks. voksen slekt etterhvert.

Skrevet

Jeg er litt småskuffa selv egentlig, men også glad.

For å ta det positive:

- Jeg fikk gavekort på 500 kr på kjøpesenteret (bokbutikk-salg om noen dager håper jeg ;-) ),

- Pusur-julehefte

- 1 kg marsipangris (den deler jeg nok med sambo han også liker det),

- får også penger etter nyttår for å kjøpe meg ny mobil for,

- 2 Nemibøker jeg har manglet lenge, brukte penger jeg fikk på dem.

- Fikk ny, stor harddisk av sambo da han vet at jeg har siklet på det lenge! Fikk den før jul..

- Det er visst 2 gaver til fra tantene mine sa pappa idag, de får jeg 3. juledag når han besøker meg.

Så det negative:

- Fikk rosa-såpe-badeskum sett av kusine/tante... trodde da virkelig kusina (om hun i det hele tatt vet om gaven da, men uansett så lurer jeg litt på tante om hun var alene om det..). Jeg er overhode ikke noen rosa-såpe-badeskum-krem bruker! Og helt rosa.. ble litt overasket da jeg virkelig ikke forventet noe slikt, klart jeg er glad jeg fikk noe, men er jo greit å gi noe jeg faktisk kommer til å bruke...

Setter det ut på badet i hvertfall, da det luktet ganske frisk av såpene og frisk lukt på badet skader ikke ;-). Jeg selv ga henne en bok jeg fant som jeg er ganske sikker passer midt i blinken for henne, + en kattepuskalender jeg VET hun vil elske.. så jeg gikk og så etter noe jeg visste hun ville like..

Negative? Stakkars deg som fikk gaver da. Herregud,

Skrevet

Fra kjæresten min fikk jeg det jeg hadde ønsket meg - nemlig ullundertøy fra Devold og joggesko med pigg! :o)))

Fra ungene div. julepynt og andre hjemmelagde ting.

Litt toalettsaker, sjokolade, 4 fløtemugger til samlingen min, 2 sett med julete + tesiler, en bok med 40 fotturer i lokalområdet her hos kjæresten og noe annet småtteri. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg fikk laptop av min kjære :o) Det var veldig overraskende. Utenom det fikk jeg noen nydelige glassengler, badesalt og skrubbe, en dunk med vin, sokker, smykkeskrin, undertøy, lys, julekrus, deler til hardangerbestikket, en flaske med vin og julepålegg.

Jeg er så fornøyd, fikk kjempefine gaver. Laptopen ble jeg spesielt glad for. Mannen min sa at jeg fortjener den siden han har arbeidet så mye de siste månedene. Det meste av arbeidet hjemme har falt på meg, og han ville jeg skulle få nyte litt av de ekstra pengene han har tjent. Snille mannen min :o)

Gjest mine gaver
Skrevet

Vi gir ikke så dyre gaver.

Jeg fikk et smykke, telys med lukt, en bok, skjerf, dusjsåpe, en kinobillett og noen andre ting.

Gjest flotte gaver alt sammen!
Skrevet

Jeg fikk den flotteste og mest overaskende gaven fra mannen min!! Det var ny flatskjerm tv og det har jeg ønsket meg i hele år, men hadde egentlig ikke råd til den. Så mannen min har gravet dypt i lommene sine og brukt julegratiale og overtidspenger som han har fått fra jobben sin.. Jeg er megaglad!!

Dessuten fikk jeg mange flotte hjemmelagede gaver fra barna mine og mye annet som jeg er veldig glad for.

Jeg blir stort sett glad for alt og bytter stort sett aldri gaver hvis det ikke er klær som er for små f.eks. så jeg er nok en lett person å kjøpe til.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg fikk den flotteste og mest overaskende gaven fra mannen min!! Det var ny flatskjerm tv og det har jeg ønsket meg i hele år, men hadde egentlig ikke råd til den. Så mannen min har gravet dypt i lommene sine og brukt julegratiale og overtidspenger som han har fått fra jobben sin.. Jeg er megaglad!!

Dessuten fikk jeg mange flotte hjemmelagede gaver fra barna mine og mye annet som jeg er veldig glad for.

Jeg blir stort sett glad for alt og bytter stort sett aldri gaver hvis det ikke er klær som er for små f.eks. så jeg er nok en lett person å kjøpe til.

Du har en mann som elsker deg! Så koselig å lese ;)

Skrevet

Jeg fikk:

- Allværsjakke.

- Bukse.

- Discworld bok med illustrasjoner (veldig fin).

- En Discworld effekt.

- En bok jeg ikke heeelt husker tittelen på nå.

- En almanakk.

- En penn.

- 1500 kroner.

- Et gavekort på 2000 kroner til H&M.

Jeg liker nå best å gi bort gaver, da. Synes det er veldig hyggelig å prøve å finne noe passende til den enkelte og blir glad når jeg treffer med det jeg kjøper.

Skrevet

Du har en mann som elsker deg! Så koselig å lese ;)

Og kanskje en mann som har litt lyst på flatskjerm selv. :- )

Gjest flotte gaver alt sammen
Skrevet

Og kanskje en mann som har litt lyst på flatskjerm selv. :- )

Nei, han hadde absolutt ikke lyst på flatskjerm selv. Han er i tvbransjen og er veldig kresen på bildekvalitet. Og alle vet jo at en flatskjerm ikke gir den samme skarpheten som tv med bilderør. Derfor var han fortsatt fornøyd med vår "gamle" tv.

Men jeg har ønsket meg flatskjerm for de er så flotte i designen og tar liten plass i tykkelse. Så for min mann så har han i dette tilfelle satt sine egne ønsker vekk og tatt hensyn til meg! hipp hurra!

Skrevet

Nei, han hadde absolutt ikke lyst på flatskjerm selv. Han er i tvbransjen og er veldig kresen på bildekvalitet. Og alle vet jo at en flatskjerm ikke gir den samme skarpheten som tv med bilderør. Derfor var han fortsatt fornøyd med vår "gamle" tv.

Men jeg har ønsket meg flatskjerm for de er så flotte i designen og tar liten plass i tykkelse. Så for min mann så har han i dette tilfelle satt sine egne ønsker vekk og tatt hensyn til meg! hipp hurra!

''Og alle vet jo at en flatskjerm ikke gir den samme skarpheten som tv med bilderør.''

Det visste jeg ikke, trodde det var omvendt, at bildekvaliteten også ble bedre med flatskjerm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...