Gå til innhold

Jul bare en gang for året.

Anbefalte innlegg

Gjest Blåbærpike

Og nå er det en dag igjen. Nedtelling.

Jeg vet ikke jeg. Bare gråter jeg, i år. I fjor ble jeg "hard", stenger av. Men i år blir jeg lei meg. Når jeg gråt i min familie fikk jeg kjeft og husarrest. Er det litt rart, at det barnet som er hjemme 6 dager i året skal velges "bort" i god gammeldags ånd.

Alt jeg kjenner på her hjemme, alt jeg nå "ser" fordi jeg er en anne plass enn før.

Ja. Hvis jeg ville kunne jeg vært med, føyd meg inn i familiens ånd. Vært et ikke menneske, vært en flink robot.

Jeg er bare så lei meg, alt jeg ikke fikk og alt jeg får. Penger. Ja, og klær og penger. Penger kan ikke gi omsorg og kjærlighet.

Men nå er det snart over.

Så sitter jeg alene i et stort hus, for den de ser hver uke ellers, det er den ungen som prioriteres, selv om jeg er hjemme bare 6 dager i året.

Jeg skulle ønske det kunne bli litt annerledes, men det kan det ikke. Og så får jeg sørge for at fremdiden min blir bra. Alt jeg har jobbet for, som jeg skal beholde.

*lei seg innlegg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294744-jul-bare-en-gang-for-%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåbærpike

Det er klart at du skal få det bra i fremtiden!:-) alt som du jobber og strever for. Superhilsen:-)

Ja, det er disse følelsene. Forsøke å se på det som en nøytral hendelse, være nøytral. :-)

Ja, det blir bra. Og nå er det lettere igjen. Ikke så hardt som i fjor. Hvert år, litt lettere. Men dog. Noen hjertesukk må ut :-)

Gleder meg til middag.

Ha det så godt som mulig der du er, Kath.

Gjest Blåbærpike

Og takk for det. Hadde ikke orket dette flere ganger i året.

Hvordan går det med deg nå?

Ja, en gang i året, er jo bare noen dager :-) Finne og legge vekt på de gode øyeblikkene. Men dog...jaja.

Går lettere nå.

Ha det så godt som mulig orio. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...