Gå til innhold

En tiger for en engel.

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Er denne boka av Anne B. Ragde god?

Jeg har ikke lest noe av henne før. (Og jeg leser helst krim...)

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Den er fin ja. Zona Frigida er fæl og Bunnforhold er direkte motbydelig! Lille Petter Edderkopp er hennes eneste krim og ikke så verst.

Skrevet

Den er fin ja. Zona Frigida er fæl og Bunnforhold er direkte motbydelig! Lille Petter Edderkopp er hennes eneste krim og ikke så verst.

'Zona Frigida er fæl og Bunnforhold er direkte motbydelig!'

Mener du at bøkene er fæle og motbydelige, som i ikke verdt å lese, eller er det handlingen som er grusomt lesestoff? (Håper du skjønte forskjellen her)...

Skrevet

Den er god, men litt trist.

Likte også veldig godt Zona Frigida + Lille petter edderkopp!!

Skrevet

Mener du at bøkene er fæle og motbydelige, som i ikke verdt å lese, eller er det handlingen som er grusomt lesestoff? (Håper du skjønte forskjellen her)...

Nå er ikke jeg Lillemus, men svarer likevel. Zona Frigida syns jeg var en kjempebok, absolutt ikke fæl i det hele tatt. Spennende vil jeg heller si! Bunnforhold har jeg ikke lset.

Skrevet

Nå er ikke jeg Lillemus, men svarer likevel. Zona Frigida syns jeg var en kjempebok, absolutt ikke fæl i det hele tatt. Spennende vil jeg heller si! Bunnforhold har jeg ikke lset.

Takk for svar - spiller ingen rolle hvem det kommer fra:-) Jeg driver med Ragde-bøkene nå skjønner du, og vil gjerne høre om de andre er verdt å lese...

Annonse

Skrevet

Zona Frigida er best av de to synes jeg, den har bare en litt vemmelig slutt.

Bunnforhold har fæl handling. Den handler om en kvinne som møter en mann via nettet og gjennom mailene sine utfordres hun kraftig i forhold til sine egen seksuelle grenser. Synes den er ekkel rett og slett og det hører jeg flere si.

Skrevet

Zona Frigida er best av de to synes jeg, den har bare en litt vemmelig slutt.

Bunnforhold har fæl handling. Den handler om en kvinne som møter en mann via nettet og gjennom mailene sine utfordres hun kraftig i forhold til sine egen seksuelle grenser. Synes den er ekkel rett og slett og det hører jeg flere si.

Tusen takk for tilbakemelding. Holder på med de to siste av Stieg Larsson nå, skal gjøre meg ferdig med dem, så blir det nok mer Ragde, tenker jeg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...