Gå til innhold

Noen som spiller Nintendogs (DS) her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Nintendogs (til DS) til Jul, men sliter med å komme videre. Spillet ser ut til å fungere, men når jeg kommer til delen hvor jeg skal gi hunden et navn så stopper det liksom opp. Jeg sier navnet, via microfonen, og den sier at hunden forstår navnet. Allikevel kommer jeg ikke videre i spillet. Den vil at jeg skal klikke knappen for å si navnet i mikrofonen igjen og igjen (selv om den sier at den forstår navnet). Kan det være noe feil med spillet?

Skrevet

Min datter sier at den gjør det, sier at du skal si navnet flere ganger , helt til den sier at du skal skrive navnet (hundens) og til det kommer en spesiell lyd. Da fortsetter spillet.

Høres jo rart ut, men du får fortsette å si navnet til hunden når den spør da....

Gjest Tålmodighet en dyd :D
Skrevet

Hunden forstår hva du sier men trenger å høre det gjentatte ganger før det har lært det.

Derfor må du si det flere ganger, og det må lyde helt likt, før den har skjønt tegninga, da er du ferdig med det stadiet og kan forsette.

Forøvrig et artig spill :)

Skrevet

Min datter sier at den gjør det, sier at du skal si navnet flere ganger , helt til den sier at du skal skrive navnet (hundens) og til det kommer en spesiell lyd. Da fortsetter spillet.

Høres jo rart ut, men du får fortsette å si navnet til hunden når den spør da....

Tusen takk for svar. Vi får fortsette å repetere navnet noen ganger til da :-). Er vel egentlig sånn det foregår for en vanlig hund også. Den lærer jo ikke navnet med en gang den heller, liksom :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...