Gå til innhold

kjønsvorter


Gjest chris24

Anbefalte innlegg

hei jeg er en gutt på 24 år som har hatt kjønsvorte em god god stund som ikke har plaget meg før nå. det klør og svir og blør rundt kjønsvortene.jeg har 4 stk 2 store ved penis roten. disse plager meg nå voldsomt. hvilken metoder kan brukes for og evuntuelt fjerne disse? og gjør dette vondt? jeg har prøvd frysing hos min fast lege uten at det hjalp og prøvd frysing selv. kjøpt sån boks på apoteket der du kan fryse vorter selv. hva er minst smertefult og gjøre? brenning gjør det vondt ? får man bedøvelse? og gjør dette vondt jeg er redd for nåler og sprøyter sjenerelt. håper du kan gi meg noen råd har oxo kjøpt et vorte middel som man kan pensle på men det funker ikke. hu jeg er forlova med har fått påvist at hu har sopp i underlivet. så jeg går nå på canesten tror jeg det heter for det klør noe helt sinnsykt mitt spørsmål er da hvor skall man smøre dette? kun der det klør? eller andre steder? håper på et posetivt svar/ hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...