candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12037060 Legger ikke på litt her nei ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er helt sikker noen fantaster som vil ha den bilen og sette den istand. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er så glad mannen min ikke bryr seg om slike gamle skrothauger. Hadde det vært en traktor kunne han vært gal nok til å komme hjem med den. I fjor var vi nære på å få en eldgammel traktor i tunet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Det er helt sikker noen fantaster som vil ha den bilen og sette den istand. ) Men å si den ikke er rusten, bare litt møkkete?? Lol! Også flere bilder av seg selv :PPP 0 Siter
mrxx Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er så glad mannen min ikke bryr seg om slike gamle skrothauger. Hadde det vært en traktor kunne han vært gal nok til å komme hjem med den. I fjor var vi nære på å få en eldgammel traktor i tunet. Med andre ord er din mann glad i gamle skrothauger:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er helt sikker noen fantaster som vil ha den bilen og sette den istand. ) Hvis bilen er hel, så er det et bra objekt, men det er mye jobb. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Med andre ord er din mann glad i gamle skrothauger:-) Ja, du har rett *sukk* Jeg er nå likevel glad for at han ikke samler på gamle biler. En i familien hans har sikkert 6-7 skrap liggende framfor huset til enhver tid. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Ja, du har rett *sukk* Jeg er nå likevel glad for at han ikke samler på gamle biler. En i familien hans har sikkert 6-7 skrap liggende framfor huset til enhver tid. Det er slitsomt med for mange bilvrak, men klarer han å ta vare på dem og pusse dem opp igjen, så tar han vare på mye bra. Men det blir mye skrot av det og pent er det heller ikke. Vi har også endel biler stående utenfor her, men vi har 7 mål med tomt og holder på med billøp, så det står noen biler her som noen vil betegne det som skrap, de ser helt for jævlig ut, men til vårt bruk er de helt topp:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.