Gå til innhold

Natta er verst.


Orio

Anbefalte innlegg

Kanskje du kan gjøre det du har lyst til.

Det jeg har lyst til? Det måtte jo være å stange hodet i veggen eller krype under bordet eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg har lyst til? Det måtte jo være å stange hodet i veggen eller krype under bordet eller noe sånt.

Ok:-)

Jeg tenkte med hensyn til at du kan skrive på det forumet du har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov å håpe. Men jeg skjønner ikke hvordan det skal bli bedre. Har følelsen av at jeg har prøvd det som er å prøve. Er sliten, så har mest lyst til å gi opp. Følge opp en behandling jeg ikke regner med har effekt, som utelater store deler av problemene mine. Da jeg byttet behandler (den første sluttet, det er en evighet siden) virker det som om størstedelen av problemene "ble igjen" hos den første, bare angsten ble med videre. I hvert fall i forhold til behandling.

Kanskje det hjelper med mer utredning? Slik at du, og behandlerene, forstår mer av hva som feiler deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:-)

Jeg tenkte med hensyn til at du kan skrive på det forumet du har lyst til.

Å ja. Jeg fikk ikke med meg hvor du "var". Nå som jeg har sett det gir svaret mening. ;- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner ikke jeg hva du mener. På den ene siden er det greit at jeg poster innleggene her på psykiatri. Men samtidig sier du at forum for meldinger er et alternativ. Så hva mener du jeg skal gjøre? Psykiatri eller meldinger?

Eller mener du jeg skal klare å sortere det jeg skriver, sånn at noe havner på meldinger, noe på psykiatri? Jeg tror ikke jeg er i stand til å sortere så veldig mye for tiden. Alt er en eneste stor grøt av kaotiske tanker.

Det jeg mener er at ingen av dine innlegg er upassende for forum for psykiatri, derfor synes jeg det blir feil å si at du ikke skal poste dem der. Men siden du har så stort behov for å uttrykke deg for tiden, så kunne du kanskje poste en del av innleggene på forum for meldinger i stedet, da jeg regner med at du vil få svar der også, og så vil du kanskje slippe negative reaksjoner i forhold til at du poster så mange innlegg .

Ha en best mulig dag, Orio :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at ingen av dine innlegg er upassende for forum for psykiatri, derfor synes jeg det blir feil å si at du ikke skal poste dem der. Men siden du har så stort behov for å uttrykke deg for tiden, så kunne du kanskje poste en del av innleggene på forum for meldinger i stedet, da jeg regner med at du vil få svar der også, og så vil du kanskje slippe negative reaksjoner i forhold til at du poster så mange innlegg .

Ha en best mulig dag, Orio :-)

Jeg trenger visst å få ting forklart med store bokstaver for tiden.

:- )

Dagen i dag har jeg ikke så store forhåpninger til, egentlig. Men er det ikke du som har sagt at hvis jeg først skal ha det forferdelig kan jeg like gjerne gjøre noe kjedelig? Så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på litt enkel rydding (som ikke krever så mye tankevirksomhet). Så, når jeg får det litt bedre kan jeg forhåpentlig nyte det litt i stedet for bare å ta igjen alt jeg ikke har orket nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...