Gå til innhold

endringer i penis


Gjest brynjar bekk

Anbefalte innlegg

Gjest brynjar bekk

For et halvt år siden merket jeg smerter i penis under ereksjon uten at jeg klarte å "lokalisere" smertene til et konkret punkt. De siste ukene har jeg merket en tydelig knekk ved roten av penis under ereksjon - nærmest som et ledd. Det er som om noe "mangler" der knekken er. Når penis rettes ut - ved samleie - gjør det vondt. Jeg tror "knekken" og smertene er tiltagende. Jeg er 49 år, gift og har i alle år opplevd et godt og trygt seksualliv md min ektefelle. Men dette legger en demper både på lyst og opplevelsen av sex. Jeg kvier meg for å gå til lege med dette. Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...