Gå til innhold

Kroppslig angst uten negative følelser?

Anbefalte innlegg

Er det slik at kroppen kan ha en angstreaksjon uten at hodet er "med"?

Jeg opplever voldsom hjertebank, bølger av svimmelhet og åndenød uten at jeg egentlig føler meg engstelig for noe. Jeg føler meg helt fin psykisk, det er bare det at kroppen er så "ustyrlig".

Dette ble kanskje litt klønete forklart, men jeg lurer på om det er noen som kjenner seg igjen i dette? Hva er dette for noe? Kalles dette for angst også når en føler seg i psykisk balanse?

Fortsetter under...

Takk for svaret ditt! Jeg tror kanskje jeg kan redusere en del av dette med fysisk aktivitet. Vil forsøke det i alle fall. Ønsker det en fortsatt god jul :o)

God romjul til deg også og mestrer du fysisk aktivitet er jeg sikker på at de kroppslige fenomenene du kjenner vil avta og muligens også bli helt borte :)

Lykke til . jeg var i gang - og setter snart i gang igjen :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...