Tonette Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det har gått med _mye_ havreknekkebrød med makrell i tomat her i huset det siste halvåret... ) Både til frokost, lunsj og kvelds. Antagelig blir jeg snart så lei at jeg ikke kommer til å spise det på flere år. Bruker ofte det samme til lunsj, spiste 2 knekkebrød til frokost og to til lunsj i begynnelsen, men nå har jeg økt til 3 til lunsjen + litt frukt etterpå, drikker vann da jeg er veldig glad i vann, men altså juice til frokost. Til middag spiser jeg vanlig mat med ungene, men lager gjerne ekstra grønnsaker til meg selv. Når jeg er alene går det mye i kyllingfileter eller laksefileter som jeg baker i stekeovnen sammen med en haug grønnsaker - nam! Spiser gjerne linsestuing til, koker opp en pakke linser, en kilo gulrot og en løk og lager 10 porsjoner i slengen som jeg så fryser ned. 2,5 min i microen så er den som nylaget. ) Nå har jeg prøvd linsestuingen din :-) Jeg brukte suppebuljong(sånn så du får kjøpt i glass) oppi, og hadde på salt og pepper til slutt, og jeg syntes det var helt supert! Nam nam. Takk for oppskriften :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.