Gå til innhold

Slanking(frokost)


Gjest Ned 20 kilo til sommeren

Anbefalte innlegg

Det har gått med _mye_ havreknekkebrød med makrell i tomat her i huset det siste halvåret... :o) Både til frokost, lunsj og kvelds. Antagelig blir jeg snart så lei at jeg ikke kommer til å spise det på flere år.

Bruker ofte det samme til lunsj, spiste 2 knekkebrød til frokost og to til lunsj i begynnelsen, men nå har jeg økt til 3 til lunsjen + litt frukt etterpå, drikker vann da jeg er veldig glad i vann, men altså juice til frokost.

Til middag spiser jeg vanlig mat med ungene, men lager gjerne ekstra grønnsaker til meg selv. Når jeg er alene går det mye i kyllingfileter eller laksefileter som jeg baker i stekeovnen sammen med en haug grønnsaker - nam! Spiser gjerne linsestuing til, koker opp en pakke linser, en kilo gulrot og en løk og lager 10 porsjoner i slengen som jeg så fryser ned. 2,5 min i microen så er den som nylaget. :o)

Nå har jeg prøvd linsestuingen din :-) Jeg brukte suppebuljong(sånn så du får kjøpt i glass) oppi, og hadde på salt og pepper til slutt, og jeg syntes det var helt supert! Nam nam.

Takk for oppskriften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...