Gå til innhold

Åhh, som jeg hater ham!

Anbefalte innlegg

Melba1365380968

Her har jeg hatt en ok julefeiring inntil nå. Nå så jeg nettopp han jeg hater aller mest i hele verden. Med sitt selvgode smil og alle sine forferdelige løgner. Åhhhhh, jeg hater ham så inderlig! Han er en jævel som har ødelagt så mye av mitt liv! Jeg hater ham!

Jeg kan ikke la ham ødelegge mer for meg, jeg vet det. Men hva skal jeg gjøre?? Jeg kjenner dypt inne i meg at jeg aldri kan glemme det han har gjort mot meg. Alt kom tilbake i det øyeblikket jeg så ham igjen. Flashbacks, dødsangst, dissosiering... Jeg blir redd for livet mitt igjen. Skulle ønske han satt i fengsel for evig og alltid.

Jeg trenger så sårt å føle meg trygg igjen. Jeg vil så gjerne leve videre uten at minnene av hva han har gjort henger over meg uansett når eller hvor. Jeg blir så sliten av alle marerittene...

Vet ikke hva jeg skal gjøre, har ingen å snakke med om dette nå, her jeg er på juleferie (hele familien er i julestemning, da kan ikke jeg "ødelegge" det...). Jeg hater det faktum at han bor i samme by, selv hvor stor den er.

Jeg er fryktelig redd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295006-%C3%A5hh-som-jeg-hater-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar deg, kan kjenne hvor redd du må være. Har du noen du kan prate med akkurat nå? Hjelper det å tenke at han ikke kan gjøre deg noe nå, at dette er fortid? Greier du å lede tankene dine bort ifra han og over på noe som er bra?

Vet hvis jeg hadde opplevd dette så hadde jeg hatt det helt forferdelig. Tenker på deg. Stor styrkeklem sendes fra bipp!

Melba1365380968

Stakkar deg, kan kjenne hvor redd du må være. Har du noen du kan prate med akkurat nå? Hjelper det å tenke at han ikke kan gjøre deg noe nå, at dette er fortid? Greier du å lede tankene dine bort ifra han og over på noe som er bra?

Vet hvis jeg hadde opplevd dette så hadde jeg hatt det helt forferdelig. Tenker på deg. Stor styrkeklem sendes fra bipp!

Takk bippp, jeg hadde det forferdelig i går kveld. En blanding av skrekk og dødsangst og en følelse av at dette aldri skal ta slutt... Som er mitt verste mareritt...

Det endte med at jeg tok sovemedisin, la meg under dyna og skalv til jeg sovna. I dag går det bedre, har folk rundt meg nå. Det er natta som er verst, da får jeg alt for mye tid til å tenke.

Takk bippp, jeg hadde det forferdelig i går kveld. En blanding av skrekk og dødsangst og en følelse av at dette aldri skal ta slutt... Som er mitt verste mareritt...

Det endte med at jeg tok sovemedisin, la meg under dyna og skalv til jeg sovna. I dag går det bedre, har folk rundt meg nå. Det er natta som er verst, da får jeg alt for mye tid til å tenke.

Bra du har det bedre nå. Kjenner til dette med de lange nettene. Hadde en selv sist natt, sovnet ikke før i 6-tida og våknet igjen klokka 8, slitsomt. Enda mere slitsomt idag når jeg skal prøve å holde meg på beina og fungere litt normalt. Men man lærer jo når man "har vært ute en vinterdag før" :-). I kveld må jeg ta så mye medisiner at jeg får sove, tenker jeg.

Godt du har gode måter å takle det på! Håper neste natt blir bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...