Gå til innhold

MR kontra EEG


Gjest Fiola-80

Anbefalte innlegg

Gjest Fiola-80

Har i dette forum sett at det er blitt rådet folk å be etter EEG der MR hodet har gitt negative funn.EEG kunne påvise småskader MR ikke kunne vise.?Dette er motsatt av hva jeg har trodd.Har stolt på at MR var nok.Har selv slitt med konstant nautisk svimmelhet ,med skjening ut til en side, i lengre tid uten at de finner en årsak.Har tatt MR og CT med negative funn og har stolt på disse undersøkelsene men ble nå plutselig usikker.?Burde jeg ha bedt om EEG ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har tatt både CT & MR av hodet (EEG har eg ikkje hørt om en gang) og forstått det slik at det de ikkje finner på en MR, er heller ikkje verdt å bekymre seg over.

Godt nyttår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...