Gå til innhold

Hvordan overbevise meg selv om at noe ikke er så viktig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg har i lang tid slitt veldig med å møte damer. Jeg har jobbet veldig mye med utseendet for jeg trodde det ville gi meg selvtillit, men det har hjulpet lite. Problemet er at når jeg kommer til å møte dem, får jeg angst i forkant, og sjelver og er helt utafor og klarer ikke tenke eller være interessant. Jeg tror at hvis jeg kunne overbevise meg selv om at damer lite viktig for meg, ville jeg få ro, men jeg vet ikke hvordan jeg skal starte å arbeide med å overbevise megselv om dette. Tenkte du kanskje viste hvordan.Takk skal du ha!!

Skrevet

Prøv å slapp av. Når det gjelder damer, er det ikke utseendet som gjelder, men feronomer. Du kan være den mest usympatiske jævelen som skambanker damene, eller som "meg/oss" som vil føre de til de høydepunktene de ønsker å oppnå, og de velger førsnevnte selv om de kjenner til bakgrunnen. Har sett dette i praksis, selv om det ikke var mer dramatisk enn at vedkommende "sjarmør" ikke akkurat ser ut som guds gave til kvinnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...