Gå til innhold

spisevegring


Gjest å.l.r.54

Anbefalte innlegg

Gjest å.l.r.54

jeg er jente 23 år.jeg kvitter meg med maten etter jeg har spist stor mengder. det har jeg gjort nå i over 4 år. for ca 5 mnd.siden fikk jeg resept på reductil av fastlege. er det farlig å gå på reductil når jeg kaster opp som jeg gjør. tror gjerne jeg har bulumi. jeg er 170høy og 61kg går veldi mye opp og ned i vekt.mellom 5-10 kg hele tiden. jeg har prøvd å slutte med overspisingen men det er helt umulig!! legen ga meg reductil for å dempe matlysten og sultfølelsen.og for å gå ned i vekt,jeg veide da 73 kg . jeg føler vel egentlig at legen ikke tror på meg eller ikke forstår probleme mitt.. jeg går fast en gang i mnd.for å få ny resept. men gjerne probleme med mat ikke er så stort som jeg selv tror. siden jeg ikke får mer hjelp enn 15min i mnd. nå er jeg nesten aldri sulten,og reductiltab. gir meg nok energi til å gå flere dager uten mat. men alikevel må jeg spise selvom jeg ikke er sulten. jeg føler at jeg mister noe hvis jeg ikke overspiser...det er vanskelig å forklare.men jeg klarer meg ikke uten.tenker på mat hele tiden, og kunne spist 24 timer i døgne hvis jeg ville. kjøper jeg mat for 500kr eller for 1000kr spiser jeg alltid opp alt med flere ganger oppkast gjennom spisingen,føler jeg må rense kjøleskapet til det blir tømt. jeg har gitt visakorte mitt til en venninne for å ikke bli ruinert fler ganger,men det går jo ikke,jeg må ha penger,jeg kan ikke ha 10 kr liggende engang.alt blir brukt til mat. har klippet visakorte i 2 flere ganger for siste utvei...de gangene det har vert på det verste.og jeg ikke orker mer... nå er jeg redd for den dagen jeg en gang skal slutte på reductil,føler jeg nesten er litt avhengig.pga energien de gir meg og fasteperiodene er lettere å håndtere nå. men jeg hører så mye forskjellig,noen sier at det er farlig å gå på reductil hvis en gjerne har en form for spisevegring? leste det på nette,og vil gjerne høre din mening om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...