Gå til innhold

2 spm om Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av pakningsvedlegget leser jeg at Wellbutrin bør taes om morgenen, da det kan forstyrre nattesøvnen. Jeg er ikke vant til å ta medisin om morgenen, så nå er jeg usikker på om jeg har tatt den eller ikke i dag (jada skal kjøpe meg en dosett :-)

1. Skal jeg ta en tbl. nå, eller bør jeg vente til i morgen?

2. Om det blir til at jeg tar en tbl. nå i kveld, og ser at nattesøvnen ikke forverres, er det noe i veien for at jeg kan fortsette med kveldsinntak da?

Skrevet

I felleskatalogen står det at det minst skal gå 24 timer mellom hver pille med Wellbutrin. Jeg kan ikke garantere at det er korrekt, men det tyder kanskje på at det vil bli for kort intervall om du tar en nå (og en i morgen tidlig).

Skrevet

I felleskatalogen står det at det minst skal gå 24 timer mellom hver pille med Wellbutrin. Jeg kan ikke garantere at det er korrekt, men det tyder kanskje på at det vil bli for kort intervall om du tar en nå (og en i morgen tidlig).

Tusen takk for svar :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Vent til i morgen.

2. Det er ikke noe i veien for å gjøre et forsøk med inntak på kveldstid.

Skrevet

1. Vent til i morgen.

2. Det er ikke noe i veien for å gjøre et forsøk med inntak på kveldstid.

Tusen takk for svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...