Gjest papez Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Av pakningsvedlegget leser jeg at Wellbutrin bør taes om morgenen, da det kan forstyrre nattesøvnen. Jeg er ikke vant til å ta medisin om morgenen, så nå er jeg usikker på om jeg har tatt den eller ikke i dag (jada skal kjøpe meg en dosett :-) 1. Skal jeg ta en tbl. nå, eller bør jeg vente til i morgen? 2. Om det blir til at jeg tar en tbl. nå i kveld, og ser at nattesøvnen ikke forverres, er det noe i veien for at jeg kan fortsette med kveldsinntak da? 0 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 I felleskatalogen står det at det minst skal gå 24 timer mellom hver pille med Wellbutrin. Jeg kan ikke garantere at det er korrekt, men det tyder kanskje på at det vil bli for kort intervall om du tar en nå (og en i morgen tidlig). 0 Siter
Gjest papez Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 I felleskatalogen står det at det minst skal gå 24 timer mellom hver pille med Wellbutrin. Jeg kan ikke garantere at det er korrekt, men det tyder kanskje på at det vil bli for kort intervall om du tar en nå (og en i morgen tidlig). Tusen takk for svar :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 1. Vent til i morgen. 2. Det er ikke noe i veien for å gjøre et forsøk med inntak på kveldstid. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 1. Vent til i morgen. 2. Det er ikke noe i veien for å gjøre et forsøk med inntak på kveldstid. Tusen takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.