Gjest bippp Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er syk, fatter ikke hvordan jeg har greid å bli sånn, igjen. Bruker 100 mg lamictal fra imorgen. Kan jeg øke raskere? Jeg orker ikke mere, men er veldig usikker. Er det medisinen som gjør meg så syk, eller er blir jeg sånn uten videre? Hva hvis lamictal gjør meg syk, jeg svetter, hjertet dunker, er slapp, gråter, orker ingenting. Kan dette være bivirkninger tror du? Holder på å miste kontrollen helt, har rare tanker, dette går ikke bra nei. Please, kan du si meg noe fornuftig jeg kan gjøre, jeg er ikke meg selv og greier ikke dette livet lenger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Jeg kan ikke vite om du har blitt syk på annen måte eller om dette er en svært sjelden bivirkning. Tiden vil vel vise det. Uansett synes jeg ikke du skal øke Lamictal raskere enn anbefalt. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Jeg kan ikke vite om du har blitt syk på annen måte eller om dette er en svært sjelden bivirkning. Tiden vil vel vise det. Uansett synes jeg ikke du skal øke Lamictal raskere enn anbefalt. Takk for svar! Nei, skjønner du ikke kan vite dette når jeg ikke vet det selv. Skjønner faktisk ingenting av dette, fra å være ganske bra, så har jeg i løpet av en liten uke blitt veldig syk. Men er ganske sikker på at det er psykisk ihvertfall. Godt nyttår ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.