Gå til innhold

NHD, hva tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk, fatter ikke hvordan jeg har greid å bli sånn, igjen. Bruker 100 mg lamictal fra imorgen. Kan jeg øke raskere? Jeg orker ikke mere, men er veldig usikker. Er det medisinen som gjør meg så syk, eller er blir jeg sånn uten videre?

Hva hvis lamictal gjør meg syk, jeg svetter, hjertet dunker, er slapp, gråter, orker ingenting. Kan dette være bivirkninger tror du?

Holder på å miste kontrollen helt, har rare tanker, dette går ikke bra nei. Please, kan du si meg noe fornuftig jeg kan gjøre, jeg er ikke meg selv og greier ikke dette livet lenger.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan ikke vite om du har blitt syk på annen måte eller om dette er en svært sjelden bivirkning. Tiden vil vel vise det.

Uansett synes jeg ikke du skal øke Lamictal raskere enn anbefalt.

Skrevet

Jeg kan ikke vite om du har blitt syk på annen måte eller om dette er en svært sjelden bivirkning. Tiden vil vel vise det.

Uansett synes jeg ikke du skal øke Lamictal raskere enn anbefalt.

Takk for svar! Nei, skjønner du ikke kan vite dette når jeg ikke vet det selv. Skjønner faktisk ingenting av dette, fra å være ganske bra, så har jeg i løpet av en liten uke blitt veldig syk. Men er ganske sikker på at det er psykisk ihvertfall.

Godt nyttår !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...