Gå til innhold

Nyttårsforsetter;

Anbefalte innlegg

Gjest Blåbærpiken

I det nye året skal jeg jobbe med;

1) Ta ansvar for meg og handle mer, tenke mindre.

3) Ta sjansen på å bli såret.

4) Vise følelsene mine. Være "nærmere" andre mennesker.

5) Ikke sitte så mye på dol.

6) Begynne å trene tre dager i uken.

Vær velkommen til å følge meg ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295242-nytt%C3%A5rsforsetter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har ingen forsetter i år

Er dårlig på å sette meg nyttårsforsetter :)

I år har jeg ingen, jeg har stumpet røyken siden et halvt år tilbake, jeg har begynt å trene siden et par måneder tilbake og klarer generellt en tre ganger i uka, jeg er flink til å jobbe, en god mamma, og en ganske god kone tror jeg :)

Så jeg er egentlig fornøyd med hva jeg har klart å få til i løpet av 2007.

Forsettene må vel nesten bli å fortsette å stå på det da, tross livets utfordringer :) og å fortsette i samme greie spor som jeg føler jeg er inne i nå.

Gjest Blåbærpike

Flotte forsetter!

Skal forsøke å etterleve disse jeg også.... men jeg starter nå ut med trening 2 ganger i uken...er blitt tuktet av en viss frosk....se opp for arten!

Frosk skremmer ikke meg ;-) med mindre den er gul eller blå ....

Jeg får løpe til trikken!

Godt nytt år!

Annonse

Gjest Blåbærpiken

Er dårlig på å sette meg nyttårsforsetter :)

I år har jeg ingen, jeg har stumpet røyken siden et halvt år tilbake, jeg har begynt å trene siden et par måneder tilbake og klarer generellt en tre ganger i uka, jeg er flink til å jobbe, en god mamma, og en ganske god kone tror jeg :)

Så jeg er egentlig fornøyd med hva jeg har klart å få til i løpet av 2007.

Forsettene må vel nesten bli å fortsette å stå på det da, tross livets utfordringer :) og å fortsette i samme greie spor som jeg føler jeg er inne i nå.

Det hørtes ut som et godt nyttårsforsett :-)

Ha et godt nytt år da :-)

Gjest Blåbærpiken

Jeg skal bli flinkere til å kildesortere tomme vinflasker og slutte med å pælme dem i restavfallet, hadde jeg tenkt. :)

Det der hørtes jo overkommelig ut, kanskje jeg skal bytte ut mine også, og erstatte dem med dine ;-)

Godt nytt år mariaflyfly.

Annonse

Frosk skremmer ikke meg ;-) med mindre den er gul eller blå ....

Jeg får løpe til trikken!

Godt nytt år!

Godt nyttår alle sammen. Jeg har i år satt meg noen nyttårsforsetter som jeg håper er overkommelige for meg:-)

1. Bli flinkere til å ta vare på de rundt meg

2. Begynne å lage meg ordentlig og sunn mat, ikke masse fastfood.

3. Trene litt, som kanskje hjelper meg til å gå ned i vekt... ja det hadde vært bra!

Gjest Blåbærpiken

Godt nyttår alle sammen. Jeg har i år satt meg noen nyttårsforsetter som jeg håper er overkommelige for meg:-)

1. Bli flinkere til å ta vare på de rundt meg

2. Begynne å lage meg ordentlig og sunn mat, ikke masse fastfood.

3. Trene litt, som kanskje hjelper meg til å gå ned i vekt... ja det hadde vært bra!

Det der hørtes ut som gode nyttårsforsetter, tror jeg stjeler noen av dem ;-)

Godt nytt år! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...