Gå til innhold

Hva med oss som har bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Gjest øyenstikker

Leste innlegget ditt om at det ikke var noen sammenheng mellom antidepressiva og selvmordsfare.

Jeg var 18 år da jeg fikk utskrevet medisin.Og etter en tid fikk jeg enorme selvmordstanker og prøvde å ta livet mitt flere ganger.Jeg er helt sikker på at det var bivirkninger av medisinen.

Man må faktisk innse at enkelte får slike bivirkninger.Sier absolutt ikke at alle får det.Medisiner har i de aller fleste tilfeller en positiv virkning.Og det er helt feil at man skal drive skremsels propaganda.De aller fleste har god nytte av AD.Men hva om å ta disse personene på alvor å si at alt er oppspinn.For det er det faktisk ikke.

Nå,når jeg har hatt et opphold med medisiner på 3 år,har jeg fått et bedre liv takket være terapi.

Ett siste sp.mål: Hvorfor står det da i pakningsvedlegget at man helst ikke skal gi AD til unge under 18 år?

Dette er ingen kritikk,men man må respektere og ha forståelse for at folk ikke er like og reagerer forskjellig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295245-hva-med-oss-som-har-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...