Gå til innhold

Dolokket


Gjest jeg synes det er ekkelt

Anbefalte innlegg

Cookiemonster

do døren er jeg ikke så nøye med, så sant det ikke stinker der inne. skylle hendene og trykke ned ser jeg på som en selvfølge

det værste jeg ser er når mannfolka ikke har tatt ringen ned igjen. da koker det :P

Jeg fatter ikke hvordan det går an å irritere seg over at ringen ikke er tatt ned. Er det vanskeligere for deg å ta den ned enn for oss å ta den opp? Dette er fjås. Men når det gjelder skylling og vasking av hendene er jeg selvsagt helt enig, og de som ikke gjør det er noen forbannede svin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    12

  • Jølsen

    11

  • AneM1365380603

    6

  • adelie

    2

Gjest Elextra

Vi er ikke så nøye på å lukke dolokket, viktigere synes jeg det er å lære småguttene å løfte doringen når de står og tisser, og ta den ned igjen etterpå.

Mulig vi heller ikke har vært nøye nok med at døren skal lukkes helt igjen.

Forøvrig selvfølgelig enig i at hendene bør vaskes etterpå, og at man evt. skal rengjøre doen etter seg.

*urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan det går an å irritere seg over at ringen ikke er tatt ned. Er det vanskeligere for deg å ta den ned enn for oss å ta den opp? Dette er fjås. Men når det gjelder skylling og vasking av hendene er jeg selvsagt helt enig, og de som ikke gjør det er noen forbannede svin.

jepp, jeg irriterer meg over do ringen. dermed basta. kanskje jeg er sær, men det får da bare være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg synes det er ekkelt

Vi er ikke så nøye på å lukke dolokket, viktigere synes jeg det er å lære småguttene å løfte doringen når de står og tisser, og ta den ned igjen etterpå.

Mulig vi heller ikke har vært nøye nok med at døren skal lukkes helt igjen.

Forøvrig selvfølgelig enig i at hendene bør vaskes etterpå, og at man evt. skal rengjøre doen etter seg.

*urk*

Det er en logisk brist her synes jeg...

At guttene må løfte opp ringen er OK og en selvfølge. Men hvis du ikke er så nøye med lokket, hvorfor er det da så viktig at ringen legges ned igjen?

Grunnen til at jeg vil ha lokket på er selvfølgelig for å unngå sprut av diverse unevnelige greier når det skylles ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg irriterer meg over do ringen. dermed basta. kanskje jeg er sær, men det får da bare være...

Du er ikke sær, du er real.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er en logisk brist her synes jeg...

At guttene må løfte opp ringen er OK og en selvfølge. Men hvis du ikke er så nøye med lokket, hvorfor er det da så viktig at ringen legges ned igjen?

Grunnen til at jeg vil ha lokket på er selvfølgelig for å unngå sprut av diverse unevnelige greier når det skylles ned.

Er ikke det innlysende? Det hender guttene søler når de tisser, og det er vemmelig å sette seg på doringen når det er tissedråper der. Ellers spruter heldigvis ikke doen vår slik at det blir søl av å trekke ned. Men skjønner jo likevel at det blir mest hygienisk med også dolokket lukket, da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jeg kjenner har Domestos eller noe annet stående ved siden av toalettet. Det er helt vanlig, og noe alle burde ha. Jo, det er urenslig å unnlate slike ting.

Før man forlater toalettet, påser man at det ser rent og pent ut. Man har selvsagt skyllet ned, vasket med evt. børste (som mange glemmer, æsj!) vasker hendene hodt med såpe og forlater åstedet i fred og ro. Dolokket skal selvsaft være lukket.

haha.. dummeste jeg har hørt. Om man vasker doen/badet ofte nok, så er man ikke mye urenslig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg synes det er ekkelt

Hadde ikke ungene praktisert god hygiene, hadde jeg lappa til dem.

Jeg ville skylt de ned i do. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...