Gå til innhold

Tyrkisk Psykiater

Anbefalte innlegg

Gjest Princess777

Hvordan går det med deg? Jeg ville skrive til deg angående mamma. Vi var hos legen i sommeren i Tyrkia, og hun sendte oss til en psykolog. Der hun fortalte at mamma måtte fortsette med terapien her i Norge. Jeg har lett veldig mye, og søkt etter Tyrkiske psykiatri i Oslo. Vi har hørt om en dame, men hun bor i Moss og har flyttet. Siden mormor døde har hun begynt å gråte veldig mye. Jeg er bekymret for mamma, hun går fremdeles gjennom dårlige dager. Jeg prøver å snakke med henne, hun sier bare at hun stresser så veldig mye. Jeg har nå begynt å tenke på det legen i Tyrkia sa. Han sa hun kommer til å holde seg hjemme alene. Og etter hvert begynne å bli veldig aggressiv. Hun stresser veldig mye med alt. Og nå i de siste dagene sier hun at hun ikke vil se noen. Eller snakke med noen. Jeg lurte på om du kunne hjelpe meg litt med å finne en tyrkisk psykiatri her i Oslo. Mamma trenger virkelig en å snakke sine problemer med og den depresjon perioden hun gjennomgår L. Både jeg, pappa og broren min er veldig lei oss for at mamma er så deppa hele tiden. Hun har en del tabletter hun går på daglig. Så det eneste hun trenger er snakke terapi med en som kan hjelpe henne, og få henne til å bli bedre. Vær så snill å hjelp meg med å få mamma til å være like blid som før, og like glad. Jeg håper vi kommer frem til noe bra. Jeg venter på et positivt svar fra deg. Takk på forhånd. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295388-tyrkisk-psykiater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madagaskar

Hei!

Det er ikke sikkert at det finnes noen tyrkisk psykiater i Oslo... Hva vet jeg, men jeg tror nok uansett at et besøk (en time) hos fastlegen deres er det stedet dere må begynne. Legen deres vet sikkert mye om depresjon, og hvordan det kan behandles. Legen kan også videresende henne til psykiatrisk behandling om det er det hun trenger.

Du som datter kan godt være med inn til timen og forklare for legen hvordan moren din har det, hvis det er sånn at moren din ikke er noe særlig god i norsk.

Lykke til! Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295388-tyrkisk-psykiater/#findComment-2383375
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...