Gå til innhold

Så mye betyr jeg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• neelie (ferri)

17

• laban

4

• frosken

3

• GoodTimes

3

Mest aktive i denne tråden

'' Ut i fra det du har skrevet om her på forumet, så kan jeg ikke forestille meg at det finnes noen lettvint vei ut av all den unnvikende atferden du har utviklet opp gjennom årene. ''

Unnvikende atferd, takk dette satt ord på noe for meg.

Lyder veldig riktig for meg.. Har prøvd og forklare dette på mail til psykepleier, men det har kanskje blitt for mange ord, eller hun vet det kanskje.. på mange måter så føler jeg at det jeg har skrevet her inne nå oppgjennom tiden er et klarere bilde en det jeg har fått forklart til psyk.sykepleier. men hun er ganske smart hun også.

Ressurser ja- de mangler jeg vel litt av føles det ut som... nå har jeg deppa lenge idag, må stå opp og spise no...

Sykepleieren vet helt sikkert at du har en unnvikende at du har en unnvikende atferd. Den består jo i at du ikke møter til timer, med forskjellige varianter av at du "ikke klarer" som begrunnelse.

Spørsmålet blir hva du skal gjøre nå? Å identifisere atferden din som "unnvikende" fritar ikke deg på noen som helst måte fra ansvar. Du er fortsatt nødt til å møte til timen hos sykepleieren når psykiateren er der.

Jeg har kommet til å bry meg om deg, og lurer på hvordan det går med deg når du har vært "borte" en stund. Og akkurat nå skjer det veldig mye og vanskelig i mitt eget liv. Kan du gjøre meg en kjempetjeneste? Ta vare på deg selv. Legg deg senest 23:30 og kvelden, bruk ev. sovemedisiner. Så opp (ute av senga og påkledd) senest ti. Spis minst tre måltider og fordel ut over dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...