Gå til innhold

webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest Smackh!
Skrevet

Jeg synes det var fint jeg, og en fin ting å gjøre for oss som er her på dol.

Men hvis du likevel vil ha det slettet, så bør du legge ut beskjeden på forumet som er opprettet i fh til webmaster.

Synes det burde få stå jeg, beskriver godt hvordan du har/hadde det! :-)

Skrevet

Jeg synes det var fint jeg, og en fin ting å gjøre for oss som er her på dol.

Men hvis du likevel vil ha det slettet, så bør du legge ut beskjeden på forumet som er opprettet i fh til webmaster.

Synes det burde få stå jeg, beskriver godt hvordan du har/hadde det! :-)

Takk for tilbakemelding der du oppfattet det positivt

Da jeg skrev diktet, var det for meg en måte å få satt ord på hvoran jeg hadde det, men når jeg hadde lagt det ut her på dol følte jeg det ble for dumt og legge det ut for andre. Kanske ingen ville forstå det. Men for meg var det en desperat følelse og reaksjon som fikk meg til å skrive diktet.

Gjest Smackh!
Skrevet

Takk for tilbakemelding der du oppfattet det positivt

Da jeg skrev diktet, var det for meg en måte å få satt ord på hvoran jeg hadde det, men når jeg hadde lagt det ut her på dol følte jeg det ble for dumt og legge det ut for andre. Kanske ingen ville forstå det. Men for meg var det en desperat følelse og reaksjon som fikk meg til å skrive diktet.

Jeg synes diktet viser ganske godt hvordan du hadde det. Godt å bli "sett" av og til. Jeg synes overhode ikke det var dumt. Det var ganske beskrivende for hvordan det kan kjennes å "slite".

Ha en fin kveld videre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...