Gå til innhold

spent muskulatur etter en arbeidskonflikt

Anbefalte innlegg

Gjest Anspent dame
Skrevet

Hei! For 2 år siden sluttet jeg i min jobb og flyttet p.g.a.en arbeidskonflikt som hadde vart lenge og som jeg ikke så noen løsning på. Som barn ble jeg mobbet på skolen, og denne situasjonen minnet meg sterkt om det. Jeg tenkte at å flytte og begynne med noe annet var lurt, men spenningene sitter fortsatt i kroppen. Jeg har problemer med søvn, og i løpet av dagen kjenner jeg mer og mer på en hard knute i magen som gjør det vanskelig å puste. Jeg tror selv at det er mentalt, delvis fordi jeg aldri fikk anledning til å snakke ut med arbeidsgiver. Men resultatet er veldig fysisk og delvis invalidiserende. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre? Er det noe medisin som kunne hjelpe i en periode? Hilsen anspent dame

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ga til en fysioterapeut evt. psykomotorisk behandling.

Skrevet

Psykomotorisk fysioterapi kunne kanskje være noe? Eventuelt i kombinasjon med samtaleterapi.

Medisiner kan jeg ikke så mye om, men jeg tror ikke den beste løsningen vil være å ensidig satse på medisiner.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...