Gå til innhold

Antidepressiva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som mange har svært dårlig erfaring med AD. Selv priser jeg meg lykkelig over at jeg ble satt direkte på Lithium . Nå må det sies at en bipolar lidelse ikke er helt det samme som en ren depresjon men allikevel.... Finnes det ikke noe annet alternativ å tilby de som lider av depresjoner? Det virker nesten som om det hele fremdeles befinner seg på et eksperimentelt stadium.

Føler jeg blir arg på vegne av de som lider.

På den annen side, kanskje de fleste av de som står på AD har positive erfaringer med dette?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du opplever nok ikke et representativt utvalg av brukerne her nei.

Skrevet

Når alt virker har en ofte ikke samme behovet for å skrive på et forum, så det er nok ikke så representativt nei. Og de som er her og har det fint på sine AD sier ikke alltid, naturlig nok, så mye om det.

Skrevet

Du opplever nok ikke et representativt utvalg av brukerne her nei.

Jeg tenkte vel mest på befolkningen i sin helhet og ikke så mye på brukerene av dette forumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...