Gjest Helt klart ikke nå.. Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det skjedde noe fryktelig vondt i natt, så jeg stumpet en røyk i ansiktet mitt.. At jeg ennå ikke har lært å reagere sunt på vonde ting.. Faen. Det er bare så vondt å grine til jeg ikke får puste, og jeg er alene.. så da var det en enkel måte å straffe meg på, for å ha vært dum (optimistisk).. Senere i dag skal jeg ringe eksen og spørre om han ikke kan komme og pule vettet av meg, så kan jeg virkelig føle meg som det søplet jeg er. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Sikkert veldig lurt.. Så kan du stumpe to sigaretter i natt.. Veldig ironiskt og dumt sakt av meg, men det ser ut som du trener et lite "spark" bak:-) Bruk vett, og ta kontakt med hjelpeapparatet i steden for eksen din:-) Det er de som har kompetanse til å hjelpe deg i din situasjon, ikke en som får deg til å føle deg ennå verre.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.