Gå til innhold

Klarer ikke innse at hun er død

Anbefalte innlegg

Ei venninne tok livet av seg for ca 1 år siden, men jeg klarer visst ikke innse det. Jeg ser dødsannonsen på oppslagstavlen hjemme hver dag, men... Fått ny mobiltelefon og skulle overføre alle fonnr, men klarte ikke slette nr hennes. Var med stor sorg at jeg måtte slette meldingen hun skrev noen minutter før hun døde.

Klarer ikke gi slipp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295548-klarer-ikke-innse-at-hun-er-d%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Sorg er grusomt. Selvmord er så brutalt og griper så dybt inn i de menneskene som sto vedkommende nær, man blir sittende igjen uten noen form for "avslutning".

Jeg forstår du fortsatt sørger, det er normalt. Det du kan gjøre er å legge tingene som minner om henne, dødsannonsen, bilder, osv i en fin eske og på den måten forsøke å unngå at sorgen flyter ut over alt. Ta frem esken og bruk den når du savner henne, på den måten gir du slipp samtidig som du tar vare på minner og opplevelser dere hadde sammen. Du vil alltid bære henne med deg, men livet går videre, og du lever enda. Ta tak i hverdagen.

Jeg føler med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...