Gå til innhold

Svimmel


Gjest begynnelsen av 40 åra

Anbefalte innlegg

Gjest begynnelsen av 40 åra

Ca en uke før jul startet svimmelheten min. Sitter jeg i en stol kan det plutserlig gå trill rundt for meg. Når jeg legger meg går det så rundt at jeg føler det er nummeret før jeg besvimer.

Igår dro jeg til legen, for å få sjekket det. (Kun turnuslegen som hadde ledig time)

Han tok pulsen på meg, den var svak, så tok han blodtrykket på meg, den var litt lav. Jeg fikk beskjed om å drikke mye for å få blodtrykket opp. Så skriver han ut tabletter til meg, Stemetil, som jeg skal ta når jeg er svimmel, ikke mer enn 3 tabl. daglig.

Virker ikke tablettene skal jeg ta kontakt med han igjen.

Familien rundt meg reagerer på at ikke legen tok en blodprøve for å sjekke jerninnholdet i blodet mitt, reagerer på at han ikke sjekket nakken min o.l., burde han ikke finne årsaken til svak puls og lavt blodtrykk, de synes han har gitt meg tabletter på et "dårlig grunnlag". Min mor mener at jeg bør ringe legekontoret idag igjen å få snakke med fastlegen min ....

Dro på jobb etter legetimen min igår, tok en tablett da det begynte å svimle for meg, blei etterhvert så trøtt at jeg dro hjem å la meg. Er hjemme idag også.

Hadde du ringt legekontoret igjen ? Eller hadde du slått deg til ro med dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...