Gå til innhold

muskelsmerter/brukket ribben

Gjest Videsi

Anbefalte innlegg

Gjest Videsi

Har hatt diffuse smerter rundt costa i noen uker. Ikke verre enn at jeg kunne fungere normalt på jobb etc. Men natt til tirsdag våknet jeg av en voldsom smerte under venstre bryst. Ble litt engstelig, men trodde ikke det var hjerteinfarkt da jeg ikke hadde andre symptomer på dette. Da jeg ikke kunne få pustet skikkelig på grunn av smerten, ringte jeg legevakten for se hva de syntes. De syntes vist det var hjertet, så de sendte en ambulanse. Ble tatt EKG av ambulanspersonalet som syntes det så bra ut, men ville likevel ha meg med på legevakten. Hadde da tatt 600 mg Ibux og det ble etter hvert lettere å puste. Innen legen fikk sjekket meg, var jeg nesten smertefri. Hjerte og lunger ble utredet og er fine. Problemet er at ca 4 - 5 timer etter jeg har tatt 400 mg Ibux kommer smertene tilbake. Mener selv det må være muskelrelatert eller at jeg muligens har knekt ett ribben etter mye hoste under en bronkitt. Regner med at det siste er tilfelle. Hvet det er ikke noe jeg kan gjøre med det, men hvor lenge kan dette vare. Det er fryktelig irriterende. OG VONDT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...