Gå til innhold

Ang medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Jeg gikk på trilafon og ble så avflatet,har ikke tatt det nå på en stund og føler at jeg begynner å våkne,da kan vel disse medisinene umulig være bra for meg?

Skal egentlig begynne på cisordinol på tirsdag,men har ikke særlig lyst til det...de rundt meg sier jeg ser mer våken og opplagt ut nå som jeg ikke tar noen medisiner,har så lite lyst til å ødlegge dette med å ta medisiner igjen.

Folk sier jeg snakker mer også nå,og det er jo positivt : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295618-ang-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig jeg beveger meg inn på et område jeg ikke er kompetent på. Vel, ikke bare mulig..

Jeg tror at en i en mellomfase mellom medisiner kan fungere veldig bra. Problemet er at det hos en del pasienter da bare er snakk om en midlertidig forbedring. Så farer det utpå igjen og kan skade både deg og ikke minst barna dine. Du må ikke gamble for mye når du har barn du har ansvar for. Derfor er det, kanskje dessverre, likevel nødvendig med konstant medisinering med de bivirkningene det må innebære. Jobb heller med å finne frem til en medisin som passer deg. Hvis legene dine mener du skal være uten er det de du bør høre på.

Jeg tror du trenger medisiner, hvis du vil høre synspunktet fra en ikkefaglig person som har fulgt deg på nettet en stund. De rundt deg som sier du ser bedre ut har ikke forutsetninger til å se det hele bildet. Det har legene dine mer forutsetninger for og jeg synes du skal begynne på cisordinol som planlagt.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295618-ang-medisiner/#findComment-2387679
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det er mulig jeg beveger meg inn på et område jeg ikke er kompetent på. Vel, ikke bare mulig..

Jeg tror at en i en mellomfase mellom medisiner kan fungere veldig bra. Problemet er at det hos en del pasienter da bare er snakk om en midlertidig forbedring. Så farer det utpå igjen og kan skade både deg og ikke minst barna dine. Du må ikke gamble for mye når du har barn du har ansvar for. Derfor er det, kanskje dessverre, likevel nødvendig med konstant medisinering med de bivirkningene det må innebære. Jobb heller med å finne frem til en medisin som passer deg. Hvis legene dine mener du skal være uten er det de du bør høre på.

Jeg tror du trenger medisiner, hvis du vil høre synspunktet fra en ikkefaglig person som har fulgt deg på nettet en stund. De rundt deg som sier du ser bedre ut har ikke forutsetninger til å se det hele bildet. Det har legene dine mer forutsetninger for og jeg synes du skal begynne på cisordinol som planlagt.

Mvh

Det er liksom i morgen jeg skal begynne på cisordinol,får se....har ikke mye lyst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295618-ang-medisiner/#findComment-2387813
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...