Gå til innhold

Liljen er tilbake!


liljensverden

Anbefalte innlegg

liljensverden

Hei alle sammen!

Det er kanskje mange her som ikke vet hvem jeg er, men en gang var jeg aktiv.

Jeg laget siden www.liljensverden.piczo.com en gang for lenge siden, men for snart et år siden forsvant den på mystisk vis. Nå har den tydeligvis kommet til sin rett igjen og jeg ønsker å gjøre siden aktiv. Jeg ser det har vært mange besøkende på siden min siden sist jeg så den. Faktisk mer enn 2000 besøkende!

Ta dere gjerne en tur innom og legg igjen et hei i gjesteboka så jeg vet at den funker. Noe har vært galt med den, men jeg tror det har blitt fikset.

Og vanilje: jeg har tenkt masse på deg! Alle dere andre også. Jeg har bare ikke orket å gå innom doktoronline. Jeg har brukt alle mine krefter på å skyve alt som har med temaet unna meg.

Nå skal jeg bruke kreftene på å på nytt kjempe meg opp igjen og bruke www.liljensverden.piczo.com som hjelp til dette.

Ønsker dere alle det aller beste!

Mange gode ønsker fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så utrolig bra Liljen..:)

jeg har ikkev ært her selv på lenge, skal gå innom siden din, prøvde da den ikke funka, men da kan jeg prøve igjen :)

kjempe gøy at så mange har vært innom din side, slik jeg husker den du hadde, var den utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du aner nok sikkert ikke hvem jeg er, men vi mailet litt på denne tiden i fjor og din hjelp var til veldig stor nytte, og jeg setter kjempestor pris på at du tok deg tid til å svare. Siden ble du stille og jeg var nok litt bekymret. Men så la jeg merke til at hjemmesiden din plutselig var tilbake, og nå er du tilbake her og det er veldig godt å se.

:) Ta vare på deg selv.

Klem HansO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en periode uten dol, og en enda lengre periode uten overgrepsforumet, men er glad for at du er her igjen. Skal sjekke ut siden din senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...