Montmartre Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor er ikke Lamictaltablettene drasjerte? Hvorfor får man ikke piller frittsvømmende i glass? Det hadde gjort det så mye mer behagelig. Jeg står på Risperdal 2 - 3 mg/døgn. Psykiateren min sier at jeg kan eksperimentere meg opp og ned. Ved juletider gikk det litt dårlig så jeg økte fra 2 til 3 mg. Nå har jeg forsøkt å gå ned til 2 mg igjen men det fungerer dårlig, slik at jeg atter må opp. Jeg synes dette eskalerer og frykter at jeg vil øke i det uendelige. Det må da finnes et tak her? Hipp hurra for friheten til å velge men det er jammen vanskelig å finne ut av hva som er det riktig å gjøre. (Står på Risperdal for tvangstanker, ikke psykoser) Jeg vil være takknemlig for svar. Særlig på det siste. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Tror egentlig ikke Risperdal er en type medisin du blir tilvendt... om du er tvinget til å øke tror jeg det kommer av at du får det verre, ikke det at du blir tilvendt... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det verste er jo at Lamictal -finnes- som vanlige tabletter, ikke oppløselig. Fra GlaxoSmith-etellerannet, som også produserer de oppløselige. Men man får det ikke på blå resept her i Norge. Jeg ANER ikke hvorfor, og det er forferdelig frustrerende, de smaker jo helt pyton. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.