Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

10

• trollemor;o)

3

• frosken

2

• leda

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det var svært trist å høre, desverre er det ingenting som kan bringe han tilbake til dere.

Nå er det 20 år siden min far døde, fortsatt sitter begravelsene igjen i minnet mitt som noe av det vakreste eg har opplevd og er et svært kjært minne.

*klem* fra meg, og eg kondolerer.

trollemor;o)

Jeg skjønner at du har mistet noen som står deg nær, men jeg har ikke fått med meg hvem.

Å miste noen gjør så utrolig vondt og jeg skulle ønske jeg kunne si noe som kunne trøste.

Det eneste jeg kan gjøre er å sende deg varme tanker og klemmer. Du tror det sikkert ikke, men det blir bedre, med tiden.

Varme klemmer fra trollemor

Jeg skjønner at du har mistet noen som står deg nær, men jeg har ikke fått med meg hvem.

Å miste noen gjør så utrolig vondt og jeg skulle ønske jeg kunne si noe som kunne trøste.

Det eneste jeg kan gjøre er å sende deg varme tanker og klemmer. Du tror det sikkert ikke, men det blir bedre, med tiden.

Varme klemmer fra trollemor

Det er pappa. Han var sunn og frisk helt til han fikk hjertestans 1. nyttårsdag. I natt døde han.

Det er pappa. Han var sunn og frisk helt til han fikk hjertestans 1. nyttårsdag. I natt døde han.

Kondolerer så mye!!

det er litt av et sjokk når det skjer så fort!!

og du er sikkert litt i sjokk enda,og vil nok være det i en tid fremover.

Men etterhvert løsner sorgen litt,og man begynner å fungere igjen.Ønsker deg alt godt fremover,og håper du har mange gode minner du kan trøste deg med!

Min far døde av hjertastans i jula for 6år siden.Det kom også som et sjokk,da han hadde vært frisk og rask,og var kun 51år.

Så jeg vet litt om hva det du går igjennom nå.

Det er tøft,men det blir merklig nok bedre!!

*klemmer til deg*

Annonse

Kondolerer.

Det er en tung tid du og dine nærmeste har forran dere. Det å miste en av sine nære og kjære er det værste som kan skje oss her i livet, men det er prisen å betale. Det er noe alle må gjennom her i livet. Dette klarer du,Orio. Ta den tiden du trenger. Tiden leger ikke alle sår,men med tiden går det ann å leve med det. Selv om det kan virke uutholdelig nå!

Jeg miste selv min onkel på en forferdelig måe like før jul for noen år tilbake. Trodde aldri jeg skulle bli meg selv igjen. Men ting kommer litt på avstand etter en stund og hverdagen begynner å gå litt som "normalt" igjen. Selv om noe altid vil mangle.

Det som hjalp meg var god venner, de fikk meg på andre tanker og jeg begynte å kjenne på livet igjen. Det tar tid, ikke press deg selv.

*** Gode,varme trøstende klemmer til deg Orio***

Dette klarer du Orio, men det er viktig at du samler alle gode krefter som er på din side. Ta kontakt med behandler, fastlege eller andre som kan hjelpe deg. Det finnes også støttetelefoner du kan ringe. Ikke sitt alene med sorgen for mye.

Lykke til

Kondolerer.

trollemor;o)

Uff...jeg vet hvordan det er... Sorgen er den samme uansett, men når det skjer så brått og uventa kommer sjokk i tillegg. Man har ikke fått tatt farvel.

Sender deg enda flere klemmer fra ei som har vært der du er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...