Gjest tips mottas med takk:) Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hei! Jeg har det bra psykisk, men er student og er plaget av angst rett før eksamen \ oppgaveinnlevering osv.. Jeg kan plutselig få et anfall, bli kvalm, hyperventilere osv. Har også problemer med å få sove om natten i disse periodene. Blir veldig redd, domedagstanker (som er helt urealistiske, det går som regel veldig bra med meg), får en skikkelig vond klump inne i meg. har vurdert å ta vanlig smertestillende\ibux for å bli roligere men har egentlig ikke noen tro på at det kommer til å hjelpe.. Noen som har tips? 0 Siter
frosken Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Sjekk om lærestedet ditt arrangerer kurs for folk med sterk eksamensangst. På slike kurs pleier man blant annet å undervise i avspenningsteknikker som kan hjelpe i slike perioder. 0 Siter
Gjest Sort-hvitt Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Gikk for endel år siden på kurs hos en psykolog. Tror etternavnet hans var Reine. Lærte både å lære fortere og mestre eksamensnerver dvs. eksamensnervene ble minimale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.