Gå til innhold

voldtekt av kompis.


Gjest innesluttet i egen kropp

Anbefalte innlegg

Gjest innesluttet i egen kropp

i fjor påske ble jeg voldtatt av en såkalt venn. vi hadde vært på en fest og drukket litt. jeg ble aldri full så jeg kjedet meg og ville hjem å han skulle sove på sofaen min.

når vi kom hjem til meg så vi en film så bestemte jeg meg for å gå å legge meg. før jeg visste ordet av det var han der også.

det tok ikke er enn 4 sekunder før han begynte å kle av meg. siden jeg er ei jente på ca 60 kilo og han veier rundt 120 kkg i bare muskler ble jeg helt stiv. klarte ikke å si i fra. etter han var ferdig, la han igjen noen røyk til meg (akkuratt som om jeg var ei hore som fikk betalt.) så sendte han meg en melding, ikke fortell dette til noen. jeg holdt det skjult ganske lenge, var egentlig skamfull av det hele siden jeg ikke klarte å skrike. men men da det opp at han drev i skrøyt at han hadde "pult" meg å at jeg var løs på tråen, tenkte jeg at det var på tide å gjøre noe. jeg anmeldte saken, men den ble henlagt grunnet mangel på bevis.

jeg sliter med dette enda. har noen noe ideer om hvordan denne mannen kan få straff for det han har gjort? når ikke politiet vil gjøre noe mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig når du ikke har noe bevis. Da blir det ord mot ord.

tenker på de, skjønner det er vondt og ekstra nedverdigende når han prater slik han gjør...

har du opplevd noe før? bare siden hele kroppen ble lammet, så er det en litt typisk reaksjon, som om kroppen husker... vet ikke, trenger ikke være det, var det dumt av meg å spør om det?

tenker iallefall på deg og syns det er dumt du ikke kan få bevist det, men du vet iallefall for deg selv, og hold fast på deg selv og reis deg opp, han fortjener ikke å vinne, så om du ikke kan vinne i retten ka du vinne i livet...

vet det ikke er lett, for er der selv, men jeg prøver å jobbe mot å ha et godt liv,engang...

masse lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis du skulle få høre det fra noen at han skryter av det så si at han hadde så liten pikk at du ikke merket det eller noe sånt.

For som en annen her sier så blir det dessverre ord mot ord. Men du har anmeldt ham så om han skulle få en anmeldelse til på seg så stiller han svakere vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...