Gå til innhold

Ufrivillig samleie - overgrep?


Gjest jeg vil også ha det bra

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil også ha det bra

Har det samme konsekvenser som seksuelle overgrep? Jeg har mange ganger gitt etter selv om det ikke har vært godt for meg, ja til og med vondt. Nå føler jeg at nok er nok. Neste gang skal jeg ha lyst til det og få noe ut av det jeg også. Er jeg lesbisk som føler det slik eller er det vanlig å ha så liten sexlyst, eller er det så vanskelig å finne en tiltrekkende partner for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra at du vil sette de grenser, hvis du opplever at du automatisk gir etter, akkurat som om det skjer automatisk.. bør du passe på å ikke komme for nære mens du finner ut av når du er klar..

vet du hvorfor du har gitt etter?

du fortjener også å ha det bra, og da er det viktig å finne ut hvorfor og hva som skal til..

kanskje bare litt tid til å finne hvem du er i denne verden hva du vil og respektere deg selv..

jeg vet ikke, bare funderer litt..

håper du finner ut av det..

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...