Undrende bruker Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hvorfor tenker gutter så mye på sex ? For meg virker det som om mange gutter må runke hver dag. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Fordi de er laget slik fra naturens side. 0 Siter
Undrende bruker Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Fordi de er laget slik fra naturens side. Finnes det gutter som kan klare seg helt uten onani ? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Finnes det gutter som kan klare seg helt uten onani ? Ja, det gjør det helt sikkert. 0 Siter
Undrende bruker Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 For meg virker det som om at med en gang det har blitt liv i ballene må pungen tømmes regelmessig. 0 Siter
Gjest Forskjellig fra hver pers Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 nå ja, jeg tenker masssse på sex! pg jeg er jente. Behovet for gutter når det gjelder onani tror jeg har mye med hvordan de "legger opp til det". Samboeren her i huset kan gå en til to mnd uten å røre småkaren. Og andre ganger har vi sex annenhverdag og han er kjempekåt. Har også med hverdagen å gjøre, er det mye stress på jobben osv, så er det ikke runke som står i hode hannes... 0 Siter
Gjest Seksualitet Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 nå ja, jeg tenker masssse på sex! pg jeg er jente. Behovet for gutter når det gjelder onani tror jeg har mye med hvordan de "legger opp til det". Samboeren her i huset kan gå en til to mnd uten å røre småkaren. Og andre ganger har vi sex annenhverdag og han er kjempekåt. Har også med hverdagen å gjøre, er det mye stress på jobben osv, så er det ikke runke som står i hode hannes... Men det er vel kanskje noe annet for unge gutter 0 Siter
Gjest Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hvis man føler det er galt med onani så gjør man det nok ikke like ofte, kanskje ikke i det hele tatt. Hvis man er "avholdende" blir behovet dessuten mindre. 0 Siter
RZO Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Kan jo hende det er mange jenter som også tenker mye og ofte på sex? :-) Vårherre har nok en grunn til å utstyre disse rare gutta med et aktivt sexliv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.